عضو شورای شهر اهواز گفت: ورزش باعث تحرکات بیشتر در جامعه است و نشاط را در جامعه بیشتر خواهد کرد.

سیدناصر مهداوی می‌گوید که تمام تلاش شورای شهر اهواز بر آن است تا خدمتی بر افرادی داشته باشند که در عرصه ورزشی فعالیت دارند و حال که سبزپوشان انقلاب خود پیش گام هستند باعث افتخار است.

او این سخنان را در جلسه مشترک فرماندهی و کادر سپاه تیپ زرهی حضرت حجت، کنفدراسیون دفاع شخصی و بادیگاردی (ISDC)، و فدراسیون بین المللی هنر‌های جمهوری اسلامی ایران گفت.

این جلسه که در ایام بازگشت اسرا و آزادگان به میهن و در مقر فرماندهی تیپ حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد فرماندهی کل سردار عبدالعلی صفری و کادر ارشد تیپ و ریاست و هسته اول فدراسیون و کنفدراسیون هنر‌های رزمی و بادیگاردی کشور و عضو شورای شهر اهواز در آن حضور داشتند.

سردار صفری کار کردن جوانان انقلابی در مجموعه فدراسیون و کنفدراسیون رزمی را باعث افتخار خواند  که انتظار می‌رود تعاملات نیز در این حوزه افزایش یابد.

حجت الاسلام جواد ممبینی قائم مقام و ریاست حراست فدراسیون بین المللی هنر‌های رزمی کشور نیز در این نشست گفت: سپاه پاسداران و پاسداران در تمامی حوادث حوادث طبیعی و غیر طبیعی این را ثابت کرده اند که در کنار مردم بی منت ایستاده اند و بدون منت تا پای جان برای حفظ امنیت و آسایش ملت شریف از خود و آبروی خود مایه نهاده اند واین جای تقدیر دارد.

او افزود: همین چند روز پیش در حادثه‌ای که یک جوان از جان گذشته که برای نجات جان چند نفر دیگر جان خود را فدا کرد و دچار غرق شدگی شد، پاسداران سنگ تمام گذاشتند و با حضور غواصان و ابزار آلات خود تا آخرین لحظه کنار آن خانواده ماندند.

در پایان این نشست نیز یک انتصاب از سمت قائم مقام فدراسیون جواد ممبینی و از سوی سردار صفری انجام شد.

علی چنگیزی به عنوان دستیار ارشد قائم مقام فدراسیون بین المللی هنر‌های رزمی کل کشور منصوب شد.

همچنین به نمایندگی از تمامی کارکنان سپاه پاسداران از سردار صفری و سرگرد داود نوری ممبینی مسول آماد و پشتیبانی تقدیر شد و لوح تقدیر توسط قائم مقام فدراسیون وکنفدراسیون اهدا گردید.

ورزش باعث تحركات بيشتر درجامعه است

ورزش باعث تحركات بيشتر درجامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.