مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی نجف اشرف و کربلای معلی ویژه اربعین برای کارکنان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان توسط معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان خبر داد.

سرگرد احمد نظری مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دوره های تربیتی برای دومین سال متوالی جهت تقویت و بهره مندی معنوی و تربیتی و آموزشی کارکنان در جهت ابلاغیات سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲ بخش، (که بخش اول آن آموزشی (تئوری) در مرکز استان و شهرستان‌ها و بخش دوم بسته تربیتی و معرفتی که در طول مسیر پیاده روی اربعین در مرز‌های کشور ایران و ورود به کشور عراق و در مسیر شهر‌های نجف و کربلا است) انجام خواهد شد.

او می‌گوید: این دوره‌ها از امروز ۲۸ مرداد شروع و تا ۹ شهریور در ۴ بازه زمانی ۳ روزه آموزشی در مرکز تداوم اهل البیت (ع) اهواز و رده‌های تابعه سپاه استان در تمامی شهرستان‌ها برای بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان برگزار خواهد شد.

سرگرد نظری گفت: در این دوره‌ها از محتوای غنی و مرتبط با موضوع اربعین از جمله کتاب «جاذبه مغناطیس» امام حسین (ع)، کتاب در مسیر عشق، کتاب همرزمان امام حسین (ع)، جنگ شناختی و جنگ ترکیبی، جهاد تبیین و موضوعات آگاه سازی با استفاده از اساتید توانمند در طول دوره بهره‌مند و تدریس می‌شود.

به گفته او در بخش معرفتی دوره، متربیان با استفاده از فضای معنوی پیاده روی اربعین، حرمین شریفین، مواکب و منابر، برنامک «ره توشه» و سایر برنامه‌ها از جمله ثبت خاطرات و تجربیات بین سفر و عکس و دلنوشته در طول سفر بهره‌مند خواهد شد.

سرگرد نظری گفت: برنامک «ره توشه» ویژه اربعین در سایت سراج اندیشه عقیدتی سیاسی سپاه قابل بارگیری از طریق اینتریت و نصب بر روی گوشی‌های اندروید با چندین موضوع کتاب و مداحی و عکس و ... برای استفاده تمامی مخاطبین و عامه مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار