مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان نخبه استان برای ششمین سال متوالی با کسب ۵ مدال رنگارنگ سکوی اول المپیاد نانوی کشور را تصاحب کردند.

هاشم ناظمی جلال با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تشریح موفقیت‌های دانش آموزان استان در المپیاد نانو پرداخت و گفت: دفتر سیزدهمین دوره‌ی المپیاد نانو در حالی بسته شد که استان کردستان با کسب ۱ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز بالاتر از سایر استان‌های کشور در رتبه اول کشور قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه به معرفی دانش آموزان مدال آور پرداخت و گفت: نیما معزی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج توانست با درخشش در این مسابقات رتبه اول کشوری و مدال طلا را از آن خود کند.

او ادامه داد: همچنین محمدصدرا سردارزاده دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج و پارسا دادبین دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی دو شهرستان سقز نیز توانستند رتبه دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب کنند.

ناطمی جلال افزود: دانش آموزان متین سلطانی از دبیرستان نبی اکرم شهرستان قروه و متین حسین پناهی از دبیرستان شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز رتبه سوم کشوری شدند و مدال برنز این دوره از مسابقات را ازآن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع استان کردستان از نظر تعداد شرکت کنندگان، تعداد راه یافتگان به مرحله‌ی دوم و نهایی و تعداد مدال‌های کسب شده مقام اول کشور را تصاحب کرده است.

او ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان مدال آور استان و خانواده‌های گرامی شان و کلیه عوامل و دست اندرکاران امر، این افتخارآفرینی را به جامعه فرهنگی استان و دانش آموزان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد تداوم موفقیت‌های دانش آموزان در استان باشیم.

بام نانوی ایران زیر پای دانش آموزان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.