بیمارستان نشینی ۳۶ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان را ۳۶ نفر اعلام کرد.

محمد غلام نژاد با اشاره به بستری بودن ۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلیویه و بویراحمد گفت: ۴۳ نفر مبتلای قطعی و ۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او به دریافت ۲۴۴ نمونه پی سی آر و رپید از آزمایشگاه‌های استان در شبانه روز اخیر اشاره کرد و افزود: نتیجه ۳۶ درصد از تست‌های دریافت شده مثبت بود.

به گفته غلام نژاد؛ در این مدت فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان یک هزار و ۱۴۰ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلیویه و بویراحمد می‌گوید: از ابتدای شیوع کووید-۱۹ تا کنون در استان، از مجموع مبتلایان به این بیماری، ۹۷ هزار و ۶۵۲ نفر بهبود یافته اند.

این مقام مسئول نسبت به افزایش روزانه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هشدار داد و گفت: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا افزایش یابد، بنابراین بهترین راه مقابله با این بیماری و پیشگیری از ابتلا و مرگ و میر ناشی از آن، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در مراسم عروسی و فاتحه خوانی، خودداری از عادی انگاری و تزریق واکسن کووید-۱۹ و دز یادآور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.