با تاکید استاندار همدان برای فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری ،اطلس سرمایه گذاری استان تا پایان مهر تهیه می‌شود.

معاون هماهنگی دفتر امور اقتصادی استاندار همدان گفت: «جی. آی. اس» سرمایه گذاری تهیه می‌شود به گونه‌ای که طرح‌های پیشنهادی در استان در کمترین زمان ممکن به سرمایه گذار منتقل می‌شود.

جی‌آی‌اس سامانه اطلاعاتی است که پردازش آن بر روی اطلاعات مکان مرجع یا اطلاعات جغرافیایی است و به کسب اطلاعات در رابطه با پدیده‌هایی می‌پردازد که به‌نحوی با موقعیت مکانی در ارتباط‌اند.

ظاهر پورمجاهدگفت: با تهیه جی. آی. اس می‌توان از فرصت‌ها به نحو مطلوب برای تسریع در کار سرمایه گذار استفاده کرد که در این زمینه نیازمند یکسری اطلاعات هستیم که بخشی از آنرا دستگاه‌های اجرایی گردآوری کرده اند.

او گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری این استان می‌تواند منشا توسعه و انجام کار‌های بزرگ سرمایه گذاری و عمرانی شود که در این باره دستگاه‌ها به، به روز رسانی این فرصت‌ها و پالایش آن‌ها اقدام کردند.

معاون هماهنگی دفتر امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ۱۰ مورد اولویت دار فرصت سرمایه گذاری در استان همدان شناسایی و کار مطالعات آن‌ها با پیش بینی اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی همدان آغاز شده است و با پایان مطالعات، اطلاعات این طرح‌ها در سامانه سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی بارگذاری می‌شود.

 پورمجاهدگفت: فعالیت‌های صورت گرفته در استان باید منجر به ایجاد ۲۳ تا ۴۰ هزار فرصت شغلی در همدان و دستیابی به توسعه هفت و نیم درصدی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.