مدیرعامل شهرک صنعتی رزن گفت: اکنون دز شهرک صنعتی ۱۰۰ هکتاری ۲۵ واحد صنعتی مستقر هستند.

محمدرضا سفیدبری گفت: شهرک صنعتی رزن در سطح استان همدان تنها شهرکی است که برای استقرار سرمایه‌گذاران جدید مشکل آب ندارد.

اوافزود: از ۱۰۰ مساحت شهرک، ۷۰ هکتار آن قابلیت صنعتی شدن دارد.

 مدیرعامل شهرک صنعتی رزن گفت: از این تعداد، پنج واحد تعطیل و در توقیف بانک بوده که از چهار و یا پنج سال گذشته سعی شده وارد چرخه تولید شود، اما متأسفانه بانک‌های توقیف‌کننده این واحد‌ها کوتاه نیامده و در رابطه با این واحد‌ها نه قصد اجاره و نه قصد فروش دارند.

سفیدبری با بیان اینکه از ۲۵ واحد مستقر در شهرک ۲۰ واحد نیز فعال هستند، اضافه کرد: این تعداد واحد‌های فعال نیز برخی با نیمی از ظرفیت خود و برخی با ۲۰ درصد ظرفیت موجود خود به دلایل مختلف از جمله مشکلات سرمایه در گردش و بدهکاری فعالیت دارند.

او در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در ۳۵ هکتار از شهرک صنعتی رزن زیرساخت‌های لازم فراهم بوده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران جدید است، گفت: چهار واحد جدید صنعتی علاوه بر ۲۵ واحد موجود مستقر در شهرک توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دست احداث و ساخت است.

 مدیرعامل شهرک صنعتی رزن  واحد الکترونیک، قطعات خودرو، بخاری‌سازی، آلومینیوم و قطعات بتونی را از جمله واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی رزن دانست و گفت: در شهرک صنعتی رزن زیرساخت‌های لازم و نیز تصفیه‌خانه و آتش‌نشانی فراهم بوده و این شهرک تنها شهرک صنعتی سطح استان بوده که مشکلی در رابطه با آب ندارد و به همین واسطه از سرمایه‌گذاران جدید برای حضور و استقرار در این شهرک استقبال می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار