معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رفع موانع سه واحد تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

ظاهر پورمجاهد در هفدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: شرکت "مداوا دارو" مشکلاتی در زمینه معوقات در بانک توسعه و تعاون داشت که طبق موافقت همه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مقرر شد در راستای بازپرداخت معوقات، به مدت ۲ ماه توقیف اموال به تاخیر بیافتد.

به گفته وی شرکت "بسیم هاله" که مشکلاتی در زمینه استقرار در شهرک صنعتی بوعلی و حل مشکل آلایندگی داشت با موافقت اعضا و انجام برخی تعهدات برطرف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: بازگشت ۹ درصد ارزش افزوده حاصل از صادرات به شرکت "آسیا سیم" مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکل بازگشت ارزش افزوده، با نگاه مثبت مدیرکل اداره کل امور مالیاتی استان برای شرکت های دارای صادرات رفع شود.

پورمجاهد گفت: نگاه دولت مردمی و نماینده عالی دولت در استان به شرکت‌های فن‌آور و دانش بنیان، ویژه است، طبق سیاست‌های دولت مردمی و نگاه مثبت استاندار همدان ستاد اقتصاد دانش بنیان استان تشکیل شد و در سال جدید در راستای سیاست ۲ برابری کردن شرکت‌های دانش‌بنیان، طبق گزارش پارک علم و فناوری، از آغاز سال جاری تاکنون ۱۱ شرکت دانش‌بنیان ثبت و هم‌اکنون تعداد کل شرکت‌های دانش بنیان استان از ۵۴ به ۶۴ واحد رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با توجه به ظرفیت و امکانات استان در حوزه‌های مختلف، فعالیت داشته باشند و دولت نیز از آن‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.