سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۵ هزار و ۷۸۳ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

سعید صحبتی در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا امروز سه شنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری جدید هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۹ نفر است.

او می‌گوید: از این تعداد ۲۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۳ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

صحبتی گفت: خوشبختانه از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم موردی گزارش نشده است.  

به گفته او، تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۴۷ نفر است.  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: در زمینه فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، موردی گزارش نشده است.  

به گفته صحبتی در مجموع، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۵ هزار و ۷۸۳ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به آمار واکسن تزریق شده در جمعیت بالای ۱۲ سال استان کرمان از ابتدا تا ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: طی مدت یاد شده، ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۴۰۹ واکسن در نوبت اول، ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۳۰ واکسن در نوبت دوم، ۹۲۲ هزار و ۳۱ واکسن در نوبت سوم و ۸۴ هزارو ۱۴۴ واکسن در نوبت چهارم تزریق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار