سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت، جان ۳ کرمانی دیگر را گرفت.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او افزود: موارد مثبت بستری جدید کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۶۶ مورد، شامل: ۳۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۲ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۲۳۴ نفر است.

به گفته او تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ مورد گزارش شده است.

صحبتی بیان داشت: مجموع جان باختگان کووید ۱۹ در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

او در خصوص میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان تصریح کرد: از ابتدای واکسیناسیون کرونا در استان کرمان تاکنون میزان واکسن تزریق شده در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۶۰۷ نفر، میزان واکسن تزریق شده در نوبت دوم ۲ میلیون و ۸۶ هزار و ۲۴۸، میزان واکسن تزریق شده نوبت در سوم ۹۱۲ هزار و ۷۳۴ و میزان واکسن تزریق شده در نوبت چهارم ۶۷ هزار و ۲۴۶ رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار