افتتاح ۵۰ طرح زیربخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۰ طرح اقتصادی و زیربنایی همزمان با هفته دولت در حوزه‌های آب و خاک، منابع طبیعی، باغبانی و دام و طیور استان بهره برداری می‌شود.

سیدعماد شاهرخی گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۶۹ میلیارد ریال هزینه شده است و با افتتاح آن‌ها زمینه اشتغال ۱۶۸ نفر ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به بهره مندی ۳۸۸ خانوار از مزایای این طرح‌ها می گوید: ۳۴ طرح آب و خاک، ۱۱ طرح منابع طبیعی، سه طرح باغبانی و ۲ طرح دام و طیور هفته دولت در لرستان افتتاح می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر جهاد کشاورزی، اقتصادی‌ترین دستگاه اجرایی لرستان است گفت: میانگین اشتغال در بخش کشاورزی استان و کشور به ترتیب ۲۸.۸ درصد و ۱۸.۷ درصد است و میانگین نقش آفرینی کشاورزی در حوزه اقتصاد لرستان ۱۰ درصد بیشتر از نورم کشور می‌باشد که باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت این فرصت‌ها بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: بنابراین مدیران ساعتی، ارجاعی و رفع تکلیفی در بدنه سازمان جهاد کشاورزی لرستان و سیستم مدیریتی آن جایگاهی ندارند چراکه باید تمام وقت در اختیار مجموعه باشند تا بتوان خدمات موثرتری به۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش این بخش در قالب ۱۷۰ هزار خانوار ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.