۴ پایگاه انتقال خون در لرستان افتتاح شد

مدیرکل انتقال خون لرستان از افتتاح ۴ پایگاه انتقال خون در استان خبر داد.

علی سوری مدیرکل انتقال خون لرستان در دیدار با رئیس امور شعب بانک مل لرستان، با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: از ابتدای امسال ۴ پایگاه در شهرستان‌های بروجرد، دورود، نورآباد و ازنا افتتاح شده است.

او تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده پایگاه انتقال خون شهرستان‌های سلسله پلدختر و کوهدشت در هفته دولت امسال راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون لرستان عنوان کرد: خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون اهداکنندگان خون در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

غلامحسن کریمی رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان نیز با بیان اینکه انتقال خون لرستان با مشارکت خوب مردم نوعدوست در امر اهدای خون توانسته است در تهیه و تأمین خون سالم و کافی بیماران در طول چند سال اخیر به خودکفایی برسد.

او با اشاره به خدمات نوین انتقال خون و افزایش کیفیت خون و فرآورده‌های خونی خاطرنشان کرد: انتقال خون استان برای افزایش خدمات مطلوب به بیماران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است، در این دیدار رئیس امور شعب بانک ملی لرستان جهت تکریم کارکنان اداره‌کل انتقال خون استان قول مساعد دادند که با این اداره‌کل همکاری لازم را داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.