رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: هیات‌های قایقرانی بوشهر با کسب امتیاز ۵۰۰ رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

مهدی زارعی رگفت: جذب منابع مالی برای پیشبرد اهداف هیات قایقرانی، توسعه رفتار سازمانی، نیروی انسانی، عمومی، محیط حقوقی، سخت افزاری، ورزش قهرمانی و علمی و پژوهشی از مولفه‌های تاثیرگذار در کسب رتبه سوم هیات قایقرانی استان بوشهر است.

او بیان کرد که در حوزه منابع مالی از محل کمک‌های مردمی، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و فدراسیون به ترتیب ۲۴۰، ۱۱۰ و ۴۰ میلیون کمک نقدی جذب شد و در بخش غیرنقدی نیز پروژه‌های آسفالت محوطه به متراژ سه هزار مترمربع و رنگ آمیزی محوطه شامل اسکه انبارها، نرده‌ها، درب ورودی و جدول‌ها به اتمام رسیده است.

زارعی ادامه داد که احداث باشگاه بدن سازی به متراژ ۲۴۰ مترمربع، رختکن ۲۰ مترمربع، انبار قایق‌ها ۷۲ مربع و محوطه سازی چهار هزارمترمربع فضا برای هیات قایقرانی از دیگر اقدام‌های هیات قایقرانی استان بوشهر در بخش سخت افزاری است.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: اکنون این هیان در رشته‌های قایقرانی آب‌های آرام، دراگون، اسلالوم و رویینگ به ترتیب ۵۶، پنج، چهار و سه قایق در اختیار دارد.

زارعی با اشاره به فعالیت ۱۰ باشگاه قایقرانی در استان بوشهر، ادامه داد که شمار ورزشکاران بیمه شده این هیات براساس عملکرد سال ۱۴۰۰ در بخش‎های آقایان و بانوان هر کدام ۹۸ نفر گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.