مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از انعقاد دو تفاهم نامه برای احداث ۲هزارو۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد  گفت: دو تفاهم نامه با بنیاد مستصعفان، کمیته امداد و سپاه و دیگری بین کمیته امداد بنیاد مسکن و بنیاد مستضعان منعقد شده است که در قالب این دو تفاهم نامه ۲۲۵۰ واحد مسکونی برای محرومان استان با الویت خانواده‌های ایتام در حال احداث است.

او گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده این نهاد با بنیاد مستصعفان و سپاه مقرر شد کمیته امداد با همکاری سپاه تعداد ۱۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ احداث کند.

مدیرکل کمیته امدا  استان گفت: ساخت و تحویل ۸۰۰ واحد تا پایان امسال به پایان می‌رسد و ۸۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان امسال با پایان یافتن عملیات شناسایی تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

الهی راد گفت: در قالب تفاهم نامه منعقد شده این نهاد با بنیاد مستضعفان نیز هم اکنون عملیات ساخت ۴۰۱ واحد آن در حال انجام است که عملیات ساخت آن از سال گذشته آغاز شده و تاپایان امسال به اتمام می‌رسد.

کمیته امداد  خراسان شمالی گفت: با اضافه شدن ۲۵۰ واحد دیگر به این تعداد در مجموع ۶۵۰ واحد برای مددجویان با همکاری بنیاد مستصعفان ساخته و تحویل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.