سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از دو تاکسیران قزوینی در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی تقدیر شد.

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تقدیر از دو تاکسیران قزوینی به دلیل جابه جایی رایگان شهروندان در تاسوعا و عاشورای حسینی در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

وثوق نیا افزود: با توجه به گزارش‌های واصله از شهروندان و عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی مبنی بر این که آقایان نقی جمالی و روح الله مولایاری دو تن از تاکسیرانان شریف ناوگان تاکسیرانی قزوین در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به جابه‌جایی رایگان شهروندان پرداخته اند.

به گفته وی، در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، امانتداری و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان که به عنوان سفیران فرهنگی شهر محسوب می‌شوند، همواره در امور اجتماعی و فرهنگی در شهر پیشقدم هستند؛ که از جمله اقدامات ارزشمند آنان می‌توان به جمع آوری کمک برای هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی، جابه جایی رایگان شهروندان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی در ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.