مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۴۰۰ راننده تاکسی در شهر قزوین پس از پالایش بیمه شدگان قبلی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

محمدرضا وثوق نیا گفت: در لیست بیمه شدگان تاکسیرانی افرادی داریم که در ناوگان فعال نیستند و اکنون به شغل کشاورزی و یا مغازه داری مشغولند که باید از پوشش بیمه خارج شوند.

 جای افرادی که هویت آن‌ها معلوم نیست و یا شغل آن‌ها تغییر کرده است، تاکسیرانان فعال قرار می‌گیرد که این مهم برای تحقق نیازمند حمایت‌های اداره کل تامین اجتماعی است.

وثوق نیا با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ کمک دولت برای پوشش بیمه تاکسیرانان قطع شده و ثبت رانندگان جدید در سایت تامین اجتماعی غیرفعال شده بود، گفت: به تازگی تفاهم نامه سه جانبه‌ای در سطح کشور امضا شد که بر اساس آن سازمان تامین اجتماعی مکلف شده پس از پالایس صورت گرفته تاکسیرانان واقعی را جایگزین افراد غیر فعال قرار دهد.

 خودرو‌های تاکسی غیرفعال از سوی بازرسی سازمان تاکسیرانی کنترل و شناسایی می‌شوند و آمار‌های ما هر لحظه درحال بروزرسانی است.

 به طور حتم با بیمه شدن تاکسیرانان واقعی حجم اعظمی از مشکلات آن‌ها برداشته شده و عدالت اجتماعی نیز به نحو مقتضی برای آن‌ها اعمال می‌شود.

وثوق نیا انجام عملیات شناسایی رانندگان غیرفعال در ناوگان تاکسیرانی را تا پایان تیرماه جاری به عنوان یک کار مهم و در اولویت سازمان تاکسیرانی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار