تحویل ۱۱۰ مورد اشیای جامانده در تاکسی‌ها توسط تاکسیرانان قزوینی

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از تحویل ۱۱۰ مورد اشیای جامانده در تاکسی‌ها توسط تاکسیرانان به واحد اشیای گمشده این سازمان خبر داد.

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی دارای واحدی به نام اشیای گمشده است و تاکسیرانان که همواره الگوی امانتداری و پاکدستی در جامعه هستند، تعداد ۱۱۰ مورد اشیای جامانده در تاکسی‌ها را در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ به این واحد تحویل داده اند.

این اقلام شامل؛ کیف پول، وجه نقد، عینک، کارت عابربانک، کارت ملی، دفترچه بیمه، چتر، لباس، گوشی تلفن همراه، ساعت و ده‌ها مورد وسایل و اقلام دیگر است و اشیای تحویل شده، در انبار واحد اشیای گمشده به مدت یک سال شرعی نگهداری شده و در صورت تماس یا مراجعه صاحبان اقلام، به آن‌ها تحویل می‌شود.

چنانچه صاحبان این وسایل پس از گذشت یک سال شرعی به سازمان مراجعه نکنند و نشانه‌ای هم در اشیای موجود نباشد تا از طریق آن به صاحبش دسترسی پیدا شود، طبق فتوای مراجع عظام، اقلام موجود پس از تنظیم صورتجلسه به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می‌شود تا مطابق صلاحدید این نهاد که تحت نظر، ولی فقیه فعالیت می‌کند در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

از میان این اقلام، تعداد ۴۷ مورد به صاحبان آن‌ها تحویل شده و ۱۴ فقره کارت شناسایی شامل؛ کارت عابربانک، کارت ملی و شناسنامه تحویل اداره پست و اداره ثبت احوال شده تا برای صاحبان آن‌ها ارسال شود.

شهروندانی که اشیای خود را داخل تاکسی‌ها جا می‌گذارند می‌توانند در ساعت اداری با واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱ یا شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس برقرار بگیرند و مشخصات وسایل جامانده و شماره تماس خود به مسئول واحد اشیای گمشده اعلام کنند تا در صورت پیدا شدن اشیا توسط تاکسیرانان، در سریع‌ترین زمان ممکن اشیا به آنان بازگردانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار