سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی ۵۴۶ نفر از تجهیزات بانک امانات هلال احمر خبر داد.

کاوسی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۴۶ نفر از امکانات بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده اند.

او افزود: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.

کاوسی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در سطح استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین کالا‌های پزشکی راه اندازی شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: در این بانک‌ها ۳۸۵ کالای پزشکی به تعداد ۱۸ قلم برای امانت به بیماران نیازمند نگهداری می‌شود.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: تجهیزات بانک امانات شامل ویلچر، مانومتر، ساکشن، کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز است که در زمان مناسب به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.

کاوسی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۵۶ قلم کالا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از سوی خیرین جهت تحویل امانی به نیازمندان به این بانک‌ها اهدا شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند نقش تسهیل گری میان خیرین و مردم را که از وظایف این جمعیت است، به نیکی پیاده سازی کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خیرین نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با مراجعه به شعب و خانه‌های هلال سطح استان جهت بهره مندی بیماران نیازمند اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.