رییس سازمان حج و زیارت امروز با محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی و اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران دیدار و در خصوص خدمترسانی هر چه بهتر به زائران عتبات عالیات گفت و گو کردند.
در این دیدار که مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانکها به همراه معاون توسعه سازمان حج و زیارت حضور داشتند، رییس سازمان حج و زیارت بر فراهم شدن شرایط زیارت آسان و ارزان برای زائران عتبات عالیات تاکید کرد.
حسینی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به زائران اعتاب مقدسه انجام میدهد و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: در حال حاضر به غیر از اعزامهای هوایی، اعزامهای زمینی نیز از چندی قبل و با توجه به رایزنیهای صورت گرفته با کشور میزبان راه اندازی شده که امیدواریم تمامی متقاضیان بتوانند به این سفر زیارتی مشرف شوند.
در این دیدار صمیمانه موضوع ارائه «زائر کارت» به زائران عتبات عالیات و حج به جهت امنیت بیشتر وجوه نقد زائرین مطرح گردید که قرار شد؛ مدیران عامل بانکها با بررسی زیرساختهای لازم، چگونگی انجام این مهم را با همکاری سازمان حج و زیارت اعلام نمایند.
همچنین نحوه چگونگی ارائه تسهیلات به متقاضیان زیارت عتبات عالیات موضوع دیگری بود که در این جلسات با مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه مطرح گردید که مقرر شد؛ مدیران بانکی به بررسی این موضوع پرداخته و شرایط آن را در صورت نهایی شدن و موافقت، اعلام کنند.
رییس سازمان حج و زیارت و مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه در این نشستهای صمیمانه بر خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار بویژه در امر تسهیل گری سفر برای متقاضیان عتبات تاکید کردند.