رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: راه اندازی MRI در بیمارستان تالش در حال پیگیری است.

ارسلان سالاری به نیاز مبرم بیمارستان شهید نورانی تالش به MRI تشاره کرد و گفت: همان گونه که استقرار و راه‌اندازی CT اسکن در این بیمارستان ضروری بود و راه اندازی MRI نیز در حال پیگیری است.

او افزود: پراکندگی روستا‌ها در تالش و همچنین فاصله این شهرستان با مرکز استان بسیار زیاد است، اما در عین حال این بیمارستان، علاوه بر ارائه خدمات به جمعیت بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر، به شهرستانی‌های مجاور نیز خدمات رسانی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه‌اندازی داروخانه در بیمارستان شهید نورانی تالش گفت: داروخانه این بیمارستان نیز علیرغم همه مقاومت‌ها و مخالفت ها، درونسپاری و راه اندازی شد.

به گفته آقای سالاری، در ۳ سال اخیر، بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در بخش تجهیزات بیمارستان شهید نورانی تالش اعتبار صرف شده است.

او همچنین بر استقرار پزشکان متخصص و راه اندازی تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به مردم در این بیمارستان و ضرورت بهره‌وری از بیمارستان قدیم تالش و راه‌اندازی درمانگاهی جدید در این شهرستان علاوه بر درمانگاه فعلی به جهت افزایش خدمات درمانی به مردم، تأمین اعتبار توسعه غربالگری، ارائه مجوز ست‌های جراحی، تأمین و تخصیص اعتبار کافی برای خرید، بازسازی و تجهیز خانه‌های بهداشت این شهرستان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.