حجت الاسلام غبیشاوی خواستار تسریع فرآیند تخریب سازه متروپل شد.

حجت الاسلام غبیشاوی خطیب جمعه آبادان در نماز جمعه این هفته گفت: فرآیند تخریب ساختمان متروپل بسیار طول کشیده و نیازمند جدیت بیشتر است.

او گفت: امید است طبق گفته مسئولان از هفته پیش رو روند تخریب سازه متروپل آغاز شود.

ریزش برج ۱۲ طبقه متروپل آبادان در خردادماه امسال ۴۳ خانواده را داغدار و ۳۸ نفر را مصدوم کرد.

این مسئول همچنین در خصوص مشکل پوشش آسفالت معابر آبادان گفت: با توجه به تزریق اعتباری با مبلغ بالا برای این طرح توقع می‌رود پروژه آسفالت کشی خیابان‌ها بدون وقفه دنبال شود و مطالبه گران نیز در این باره به میدان بیایند و از حق مردم این شهرستان دفاع کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی گریزی هم به مشکلات فاضلاب و نیاز به تعویض شبکه آن در بسیاری از مناطق آبادان زد و گفت: این در حالی است که همواره مسئولان آبفا از کمبود تجهیزات گلایه می‌کنند و گاهی پس از مطلع شدن از مشکلات فاضلاب در محل هم حاضر نمی‌شوند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه تخصیص اعتبار پروژه نوسازی شبکه فاضلاب آبادان زمانبر است از سازمان منطقه آزاد و پالایشگاه خواست در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به کمک آبفا بیایند.

او تاکید کرد اداره آبفای آبادان خود نیز باید برای چند برابر کردن تجهیزات خود تلاش کند.

رئیس شورای فرهنگی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان نیز گفت: درود و سلام خدا بر اسرا و آزادگان سرزمینمان که راهشان ادامه‌ی راه اسرای کربلا بود.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه دوستداران امام حسین امسال در برخی کشور‌ها مورد انتحاری‌ها و انفجار‌ها قرار گرفتند و به شهادت رسیدند گفت: رژیم صهیونیستی با چالش‌های داخلی فراوانی مواجه است و فرار رو به جلو می‌کنند و با وجود خوار و ضعیف بودن در میدان جنگ همواره دستی اقتدار خود را در کودک کشی و ضعیف کشی نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.