شهردار سنقر با اعلام اینکه تا پایان فصل عمرانی سال جاری، ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت و روکش خواهد شد، گفت: این عملیات با استفاده از قرارداد‌های منعقد شده و فعالیت سه گروه کاری ماشین‌آلات حمل و پخش آسفالت در حال انجام است.

محمدابراهیم بشیری» روز پنجشنبه به ایرنا توضیح داد که تاکنون ۷۰ هزار متر مربع از معابر شهر سنقر آسفالت شده و این روند با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری توسط کارخانه آسفالت این نهاد تأمین شده است. همچنین، با برگزاری مناقصه عمومی، قراردادی برای تهیه، حمل و پخش ۲۵ هزار تن آسفالت به ارزش بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده است که ۱۴۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات اربعین و ۳۹۰ میلیارد ریال دیگر از اعتبارات جاری شهرداری تأمین می‌شود.

شهردار سنقر در ادامه گفت: اکنون سه گروه کاری ماشین‌آلات آسفالت‌کاری در سطح شهر مشغول به فعالیت است و تا کنون ۱۰ هزار تن روکش آسفالت در معابر اصلی شهر انجام شده است.

به گفته او با ادامه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و قرارداد‌های منعقد شده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل عمرانی، در مجموع ۳۵ هزار تن آسفالت مصرف و نزدیک به ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر روکش و آسفالت شود.

بشیری افزود: این عملیات گسترده در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و رفاه حال شهروندان صورت گرفته و شهرداری سنقر تأکید دارد که این پروژه‌ها با نظارت دقیق و با کیفیت مطلوب به اتمام خواهند رسید.

برچسب ها: آسفالت کشی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.