با حضور وزیر بهداشت بخش ام آر آی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) رفسنجان افتتاح شد.

با حضور  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بخش ام. آر. آی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این بخش با مشارکت دولت و کمک خیر احداث و تجهیز و امروز به دست وزیر افتتاح شد.

 بخش ام. آر. آی به همت خانواده مرحوم فاطمه صبوری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال ساخته‌ شده است و کمک‌های دولت در تجهیز و خرید دستگاه آن‌ها ۸۵ میلیارد ریال بوده‌ است.

خوابگاه دانشجویی با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید

با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این رابطه گفت: در سفر عین اللهی وزیر بهداشت طرح خوابگاه دانشجویی پسرانه در پردیس دانشگاه مورد بهره بردرای قرار گرفت.

به گفته معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی  محمدرضا حاجی زاده که برای این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه دولتی پیش بینی شده که ۳۰۰ میلیارد ریال آن برای اجرای خوابگاه صرف شده و مابقی آن در حال جذب است تا محوطه سازی این خوابگاه ساخته شود. ظرفیت این خوابگاه ۲۵۷ دانشجو و زیربنای آن ۳ هزار و ۵۲۰ متر مربع است.

بیمارستان رفسنجان دارای بخش ام آر آی شد

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره نماینده ویژه رئیس جمهور عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل فرمانداری رفسنجان دایر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار