مدیرکل پست استان‌سمنان گفت: پست استان، با بیش از ۴۵ میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۵۱۶ هزار ریال، ۹۵ درصد از پیش بینی درآمدی بهار امسال را محقق کرد.

حمید آقاجانی گفت: ۴۸ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۷۷۲ هزارریال درآمد درسه ماه نخست امسال پیش بینی شده بود که ۹۵ درصد این میزان محقق شد و شهرستان سمنان با درآمدزایی ۱۸ میلیارد و ۶۷۷ میلیون و ۸۳۸ هزارریال بیشترین سهم را دارد.

وی افزود: شهرستان شاهرود با درآمد ۱۴ میلیارد و سه میلیون و ۷۰۲ هزارریال، گرمسار با ۶ میلیارد و ۵۰۳ میلیون و ۶۵۹ هزارریال، دامغان با سه میلیارد و ۸۸۲ میلیون و ۲۲۱ هزارریال و مهدیشهربا یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۴۸۲ هزارریال به ترتیب تحقق درآمدی ۱۰۶، ۸۹، ۷۰و ۸۵ درصدی داشتند.

مدیرکل پست استان‌سمنان با اشاره به تحقق ۹۵ درصدی درآمد بهار ١۴٠١ ادامه داد: خدمت پست پیشتاز با درآمد ۲۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۸۹۳ هزارریال، خدمت پست ویژه با ۶ میلیارد و ۹۳۵ میلیون و ۷۳۰ هزارریال، خدمت پست سفارشی با سه میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۵۷۴ هزارریال، و خدمات الکترونیکی با ۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۴۳۲ هزارریال در درآمدزایی نقش دارند.

آقاجانی اظهارداشت: بیشترین تحقق درآمدزایی پست استان سمنان با تحقق ۱۷۸ درصدی و ۱۲۱ درصدی مربوط به خدمات الکترونیکی و پیشتاز است.

وی با اشاره به پیش بینی ۵۹۸ هزار و ۳۵۸ فقره ترافیک در پست استان سمنان اضافه کرد: پیش بینی ترافیک سه ماهه نخست امسال با مجموع ۳۴۳ هزار و ۷۶۳ فقره ۵۷ درصد تحقق یافت.

مدیرکل پست استان سمنان خاطرنشان کرد: شهرستان مهدیشهر، سمنان و شاهرود به ترتیب با تحقق ۶۸، ۶۲ و ۶۱ درصد ترافیک بیشترین سهم را در استان دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.