مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان ۱۲۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال سال ٩٩ درآمدزایی کرد که نسبت به سال قبل از آن افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان سال ۱۳۹۸، درآمدزایی ۸۷میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریالی را ثبت کرد.

او  ادامه داد: تعداد بسته‌های پستی وارد شده به استان سمنان سال ۱۳۹۸، در حدود یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۹۲ فقره و در سال ٩٩ ترافیک بسته‌های پستی وارده به استان یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۹۶ فقره بود.

مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: ترافیک بسته‌های پستی صادره از سمنان در سال ٩٩ یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۸۶۸ فقره و ترافیک صادره استان در سال ۱۳۹۸ در حدود یک میلیون و ۸۵۱ هزار فقره بود.

آقاجانی یادآور شد: کاهش ترافیک صادره از اداره کل پست استان سمنان در سال گذشته به دلایل مختلف مانند توقف توزیع قبوض کاغذی تلفن بود.

مدیرکل پست استان سمنان تصریح کرد: بدون احتساب توزیع قبوض کاغذی تلفن، ترافیک بسته‌های پستی صادره از استان سمنان سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸افزایش ۳۸ درصدی داشت.

او اضافه کرد: با وجود کاهش ترافیک بسته‌های پستی صادره از استان سمنان، اما درآمدزایی، با استقبال مردم از خرید‌های اینترنتی و ارتقای خدمات پست استان، افزایش یافت.

مدیرکل پست استان سمنان ابراز داشت: درآمدزایی پست استان مربوط به افزایش میزان ترافیک پستی مانند افزایش خرید‌های اینترنتی و افزایش استفاده از پست برای نقل و انتقال بسته‌های پستی است.

او بیان کرد: رتبه اداره کل پست استان سمنان براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست ایران از رتبه ۲۵ به رتبه ۶ در سال گذشته ارتقا یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار