نماینده مردم کوهبنان در مجلس گفت: کوهبنان تنها شهرستان کشور است که راه ارتباطی به مرکز استان ندارد .

نماینده مردم زرند و کوهبنان به اتفاق سرپرست فرمانداری کوهبنان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با امام جمعه بخش طغرالجرد دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: یکی از جریان‌های مهم وفاق و همدلی ائمه جمعه هستند که می‌توانند با کمک نیرو‌های اجرایی گام‌های خوبی برای پیشرفت و آبادانی بردارند.

توکلی می‌گوید: طغرالجرد یک منطقه استراتژی است منطقه‌ای که کارگران معادن در کنار سردار دل‌ها در لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند لذا باید تلاش شود کمک‌ها و خدماتی در شان منطقه ایجاد شود.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: راه اندازی افق‌های جدید، تجهیزات معادن به امکانات روز، بالا بردن سطح ایمنی در معادن، توجه به خواسته‌های قانونی کارگران در اولویت برنامه هاست.

به گفته توکلی احداث چند پل در بخش طغرالجرد، دعوت از هیات مدیره و مدیر عامل ذغال سنگ، احیا و تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی طغرالجرد، احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن، پیگیری احداث جاده بعنوان زیر ساخت پیشرفت منطقه، بحث گردشگری معادن از جمله برنامه‌های در دست اقدام برای پیشرفت بخش طغرالجرد هستند.

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: پیگیری جاده ارتباطی کوهبنان به زرند، مباحث اقتصادی و گردشگری معادن و بهره جستن از ظرفیت آشکار و نهان معادن را برای پیشرفت و تعالی بخش طغرالجرد را در دستور کار داریم.
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل و فصل موارد یاد شده و مشکلات مربوط به حقوق و مزایای کارگران دیدار‌هایی با وزرای دولت خدمتگزار انجام شده است.

شریعتی کوهبنانی گفت: کوهبنان تنها شهرستان کشور است که راه ارتباطی به مرکز استان ندارد و جاده در حال احداث که چندین سال کار عملیاتی آن آغاز شده بدلیل کمبود اعتبار پیشرفت چندانی ندارد.

به گفته نماینده مردم زرند و کوهبنان جاده کوهبنان به زرند از جمله پروژه‌های مهم و اساسی است که بایستی با عنایت ویژه رئیس جمهور محترم و استاندار دیار کریمان و مسئولین مربوطه به سرانجام برسد.

شریعتی کوهبنانی می‌گوید: با احداث جاده جدید حدود ۲۵ کیلومتر مسیر کوتاه‌تر می‌شود که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی صورت می‌گیرد و از طرفی شاهد کاهش تلفات مالی، جرحی و فوتی خواهیم بود.

امام جمعه طغرل الجرد نیز در این دیدار گفت: حرارت و شور حسینی که در دل همگان وجود دارد باعث وحشت و نگرانی دشمنان و بدخواهان شده است.
 حجت الاسلام یاور نجم الدینی افزود: مردم منطقه ولایت مدار و انقلابی هستند، اما تاکنون کمتر مطالبه گری داشتند لذا روز به روز شرایط منطقه بدتر می‌شود باید تلاش شود که منطقه به جایگاه واقعی خود برسد.

حجت الاسلام نجم الدینی گفت: مدیران معادن بایستی برای مباحث فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، رفاهی در مناطق کارکری خصوصا بخش طغرالجرد مساعدت بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار