مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از پوشش امدادی مراسم عزاداری ظهر عاشورا در شهرستان‌های استان کرمانشاه توسط بیش از ۲۰۰ نیروی هلال احمر خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : اهم اقدامات انجام شده در روز عاشورا پوشش امدادی توسط بیش از ۱۲۰ نفر نیروی امدادی داوطلب و ۵۰ کادر انجام شده است.

وی افزود: در این برنامه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های ۲ نفره سحاب با حضور در کنار نیرو‌های عملیاتی امداد و نجات نسبت به پوشش امدادی مراسم ظهر عاشورا اقدام کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت و صلواتی در مسیر عزاداران حسینی، تصریح کرد: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با برپایی ایستگاه‌های سلامت در مسیر عزاداران نسبت به تست فشارخون، توزیع شربت نذری و عطر افشانی به عموم مردم عزادار خدمت‌رسانی کردند.

محمدی خدمت به عزاداران حسینی را مقدس دانست و تاکید کرد: پوشش امدادی ظهر عاشورا با حضور نیرو‌های امدادی، کارکنان، اعضای جوانان و داوطلبان با استقرار ۳۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی از ساعت ۹ صبح آغاز و در ساعت ۱۴ به پایان رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.