رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی که به شیوه بالاسر روی مرتکب سرقت می‌شد، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی فر گفت: سی و یکم تیر پرونده‌ای با موضوع سرقت اموال به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال از منزلی در کلانتری کیانشهر تشکیل شد که به دستور مقام قضائی پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او عنوان کرد: اظهارات شاکی حاکی از آن بود که زمانی که در منزل خواب بوده سارقان از طریق پنجره مشرف به خیابان وارد منزل وی شده و اموال با ارزش را سرقت کرده اند. با توجه به شیوه سارقان که به اصطلاح پلیسی سارقان بالا سر رو شناخته می‌شوند تحقیقات تخصصی کارآگاهان شروع شد و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم سرنخ و ردپای سارق کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با جمع بندی ادله و سرنخ‌های موجود هویت متهم به اسم کیومرث بدست آمده که با انعکاس یافته‌های پلیسی به دادسرا دستور دستگیری متهم صادر شد و طی یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته او  پس از انتقال متهم به پایگاه ضمن بازجویی به بزه انتسابی معترف و با استرداد اموال مسروقه رضایت شاکی را جلب کرد که نتیجه تحقیقات به دادسرا ارسال و طبق دستور بازپرس پرونده متهم به لحاظ تحمل کیفر پیرامون جنبه عمومی جرم روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار