شهردار زرند گفت: چندین بار کابل‌های برق در نقاط مختلف سطح شهر به سرقت رفته و با جایگزین شدن از سوی شهرداری این موضوع دوباره تکرار شده است.

علی ضیاءالدینی گفت: ساماندهی روشنایی بوستان‌های سطح شهر و روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به شهر می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز، فراهم می‌کند وطی شش ماه گذشته بخش قابل توجه‌ای از بوستان‌های شهر زیباسازی و روشن شده اند.

ضیاءالدینی از سرقت سیم‌های برق بوستان‌های سطح شهر و شهربازی درطی یک سال گذشته خبرداد وگفت: برای چندمین بار است که کابل‌های برق در نقاط مختلف سطح شهر به سرقت می‌روند و با جایگزین شدن از سوی شهرداری این موضوع دوباره تکرار می‌شود.

شهردار زرند می‌گوید: شهر باید مکانی پویا باشد تا شور ونشاط در شهروندان افزایش یابد وتخریب اموال عمومی از جمله شکسته شدن لامپ‌ها، سرقت کابل‌های برق زیرزمینی، سرقت کابل‌های خودنگهدار هوایی و... از جمله موارد تاریکی بوستان ها است.

او گفت: شهروندان می‌توانند بهترین کمک برای شهرداری در این زمینه باشند و از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری مبلمان و تجهیزات شهری خود کوشا باشند و در صورت مشاهده هرگونه خسارت و صدمه زدن به اموال عمومی سریعا موضوع را با نیروی انتظامی و یا ماموران شهرداری در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار