رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از امکان ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه توقیفی در استان با نصب نرم افزار «پلیس من» خبر داد.

سرهنگ غلامعلی همایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: برنامه کاربردی «پلیس من» با قابلیت ارائه خدمات مختلف در حوزه انتظامی و راهنمایی و رانندگی از جمله ترخیص خودرو‌های توقیفی توسط پلیس طراحی شده است.

او گفت: طراحی این نرم افزار و بهره گیری از آن برای ارائه خدمات انتظامی و راهور موجب کاهش حضور مردم در اماکن انتظامی به ویژه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا توصیه شده است.

سرهنگ همایی گفت: تسهیل و تسریع در ترخیص خودرو رضایت مندی مردم را به همراه دارد و یکی از رویکرد‌های اصلی پلیس در بعد اجتماعی مد نظر قرار دادن درخواست‌ها و مطالبات مردمی در جهت افزایش رضایتمندی و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی به ویژه در حوزه پلیس راهور با بهره گیری از روش‌های نوین مردم است.

او بهره گیری از نرم افزار کاربردی «پلیس من» و ثبت اینترنتی و غیرحضوری درخواست‌ها را در کاهش هزینه ها، کاهش اتلاف وقت مردم و حذف تشریفات زائد برای ترخیص خودرو‌های توقیفی موثر دانست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: تنها مالکان وسایل نقلیه توقیفی که فاقد دستور قضائی هستند می‌توانند با مراجعه به نرم افزار «پلیس من» به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی در تمام ساعات شبانه‌روز اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.