سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: اگر شرایط حضور تیم ملی در آلمان فراهم نشود در آن صورت مهمات کافی هم برای تمرینات نخواهیم داشت.

حسین باقری در گفت وگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تمرینات تیم ملی تیراندازی با تفنگ کشورمان گفت: مرحله جدید اردو‌ها را برای مسابقات قهرمانی جهان در مصر شروع کردیم. همچنین ورزشکاران در رده سنی جوانان و نوجوانان هم در این اردو  حضور دارند و از لحاظ آمادگی و رکوردی شرایط مطلوبی را دارند.  البته  حضور در اردوی برون مرزی از اهمیت خاصی برخوردار است، تا بتوانیم به هدف مدنظر خود دست یابیم.   با وجود اینکه ۴ ماه از آخرین حضورمان در مسابقات می‌گذرد، اما تلاش کردیم با تشکیل اردو‌ها ورزشکاران را در شرایط اردو‌ها نگه داریم.

او افزود:  اعزام به هانوفرجزو برنامه اصلی مان است و به مسئولان تاکید کردیم که این موضوع را در دستور کار قرار بدهند.   البته فدراسیون  تیراندازی هم کار‌های اعزام را پیگیری می‌کند و امیدواریم به آنجا برویم، زیرا به این اردو  از لحاظ تجهیزات و مهمات نیاز مبرم داریم تا هم بتوانیم خودمان را به حداکثر آمادگی برسانیم و هم فشنگ برای مسابقه تهیه کنیم، زیرا با کمبود فشنگ مواجه هستیم. اگر شرایط برای حضور ما در اردوی تمرینی آلمان مهیا نشود، حتی مهمات کافی برای شرکت در مسابقات و تمرینات را نداریم.

باقری گفت: رشته ورزشی  تیراندازی، رشته‌ای تجهیزات‌محور است. در  چند سال اخیر سطح تیراندازان اروپایی نسبت به گذشته تفاوت چشمگیری پیدا کرده به خصوص در رشته تفنگ، زیرا رشته ما وابسته به تجهیزات و مهمات و یکی از عوامل تعیین‌کننده در پیشبرد اهداف است. اگربتوانیم با کیفیت و تجهیزات بهتری خودمان را آماده کنیم  این موضوع به ما کمک خواهد کرد تا در مسابقات به موفقیت دست یابیم. آنچه مشخص است اینکه در اختیار داشتن تجهیزات در ثبت نمرات هم تأثیر به سزایی خواهد داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار