مصطفی احمدی و مریم طالبی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان تپانچه منصوب شدند.

در جلسه امروز (چهارشنبه) که با حضور مرتضی قربانی رئیس، کبری غیاثی نایب رئیس، مهدی مبینی دبیر فدراسیون و ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی برگزار شد، مصطفی احمدی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان تپانچه منصوب شد.

احمدی از سال ۶۱ فعالیت ورزشی خودش را در نیروی زمینی ارتش و در رشته تپانچه آغاز نموده و از سال ۷۴ نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته که موفق به کسب بیش از ۱۰ دوره قهرمانی در دوره مربیگری خودش شده است. همچنین ۸ سال قهرمانی در تپانچه ۲۵ متر و تفنگ ۳۰۰ متر را در نیروی زمینی می‌توان از موفقیت‌های دیگر وی برشمرد.

وی سابقه دو دوره مربیگری تیم ملی تپانچه بانوان کشور را در کارنامه دارد و از سال ۹۷ تاکنون نیز مربی تیم دانشگاه آزاد با دو سال قهرمانی لیگ در رشته تفنگ بادی بوده است.

در جلسه امروز (چهارشنبه) ۱ تیر که با حضور مرتضی قربانی رئیس، کبری غیاثی نایب رئیس، مهدی مبینی دبیر فدراسیون و ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی برگزار شد، مریم طالبی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ جوانان و نوجوانان منصوب شد.

طالبی بین سال‌های ۸۴ تا ۹۴ عضو تیم ملی تفنگ بوده و از سال ۹۵ تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کنار مربیانی همچون لازلو، گوران و الهام هاشمی هدایت تیم ملی تفنگ را بر عهده داشت.

وی همچنین چندین مدال رنگارنگ از جمله یک طلا و ۲ نقره رقابت‌های دانشجویان جهان، طلا و نقره بازی‌های غرب آسیا و ۲ برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار