مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: به نظرم ورزشکاران در برزیل رکورد‌های بهتری نسبت به باکو داشتند.

حسین باقری درباره  ارزیابی‌اش از نتایج  تیم ملی تفنگ کشورمان  در جام‌جهانی باکو گفت: ورزشکاران  از لحاظ نتیجه نسبت به برزیل ارتقا رکورد داشتند. ۶۵ کشور در باکو حضور داشتند و واقعا سطح مسابقات خیلی بالا بود.

تیم ملی تیراندازی ایران با حضور ۱۳ ورزشکار در جام جهانی برزیل توانست یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز کسب کند، اما در جام جهانی باکو فقط یک مدال طلا کسب کرد.  

باقری گفت:  خوشبختانه تیراندازان حداقل یک نمره نسبت به برزیل تغییر داشتند. در بخش بادی زنان فاطمه کرم‌زاده رکورد ۶۲۹.۱ را به ثبت رساند و تنها با چهار دهم اختلاف به فینال نرسید. با صحبتی که با مسئولان فدراسیون تیراندازی داشته‌ایم هدف کوتاه مدت خودمان را به  مسابقات مصر معطوف کرده‌ایم. تیراندازان اروپایی در باکو توانستند عالی کار کنند و این نشان از این دارد که باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

مسابقات جام جهانی تیراندازی باکو از ۶ الی ۱۷ خرداد در کشور آذربایجان پیگیری شد و بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۶۰ کشور دنیا در این رقابت‌ها حضور داشتند و کاروان اعزامی کشورمان با ۲۲ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرد و یک مدال  طلا به دست آورد.  

مربی تیراندازی کشورمان گفت: برنامه ما حضور در مسابقات کره بود، اما هنوز اقدام جدی برای آن صورت نگرفته و احتمالا نتوانیم در آن مسابقات حضور داشته باشیم. مسئله دیگر شرکت در اردوی آماده‌سازی آلمان برای ما خیلی مهم و حیاتی است تا بتوانیم خودمان را به روز و هم تجهیزات لازم را تهیه کنیم. واقعا اگر به اردو نرویم شرایط برای ما خیلی سخت می‌شود.

براساس اعلام کنفدراسیون تیراندازی آسیا، پانزدهمین دوره مسابقات سلاح‌های بادی قرار است روز‌های ۹ تا ۱۹ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۸ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۱) در کره جنوبی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار