استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان ازتلاش های سپاه در سیل اخیر قدردانی کرد.

استاندار کرمان و معاونانش به همراه جمعی از مدیران ستادی استانداری با فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار کردند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با تبریک انتصاب سردار نظری به عنوان فرماندهی سپاه ثارالله استان گفت: عملکرد خوب ایشان در دوره‌های قبل نشان از ظرفیت ایشان برای اداره و ارتقای این مجموعه است.

او می گوید: نیرو‌های سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند و نقش موثری را در شرایط بحران، اقتصادی، سازندگی، دفاع، نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی حوزه درمان ایفا می‌کنند.

استاندار کرمان گفت: سپاه پاسداران مجموعه‌ای بسیار خلاق است که رکودی ندارد و متناسب با شرایط روز در حوزه نرم‌افزاری، تئوری و سخت‌افزاری تجهیز شده است.

فداکار گفت: این فعالیت‌های همه جانبه به پویایی سازمان نیاز دارد که در سپاه ثارالله شاهد آن هستیم و ضمن حفظ ساختار و آرمان‌های اصلی خود از امور جاری مردم غفلت نمی‌کند.

او  به بارش‌های سیل‌آسای اخیر و حضور نیرو‌های سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: تفکر انقلابی در نیرو‌های سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک حال اجرایی ما بودند.

استاندار کرمان می گوید: شب‌ها و روز‌های سختی را در سیل شهر رفسنجان و حجم بالای آب‌های روان داشتیم که با کمک نیرو‌های بسیج و سپاه انتقال سیل‌زدگان به مناطق امن به خوبی صورت گرفت و با تمام قوا و تجهیزات کمک‌رسانی کردند.

 سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار گفت: وظیفه خود می‌دانیم هر کجا مردم به کمکی نیاز داشته باشند و یا آسیبی آن‌ها را تهدید می‌کند، در کنار آن‌ها باشیم.

او می گوید: سعی کرده‌ایم که سپاه مامن و پناهگاهی برای مردم باشد، خدمات اجتماعی، آبرسانی شرب و کشاورزی، محرومیت‌زدایی، حاشیه‌شهر، تهیه جهیزیه و آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که وظیفه می‌دانیم در کنار وظایف اصلی خود انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: با تمام امکانات و نیرو‌ها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، آمادگی داریم.

او با اشاره به سیل اخیر استان و خسارت زیاد به شهرستان رفسنجان گفت: به کار جهادی برای تخلیه مزارع و معابر از آب و گل به جای مانده از سیلاب نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.