وزیرکشور بعد ازبازدید هوایی از شهرستان رفسنجان گفت: مدیریت بحران مسئولین استان کرمان خیلی خوب بود.

سردار وحیدی درجمع خبرنگاران گفت: بارش‌های فراوان در منطقه رخ داده و براساس گزارشی که ارائه شد در این دو سه شب ۱۲۵ میلی متر باران در رفسنجان باریده است که حجم سیل بالا آمده از ارتفاعات سرچشمه وارد شهر رفسنجان شده و به ویژه از نیمه شب حجم آب بیشتر شده است.

او می‌گوید: آبگرفتگی شهر و روستا‌های رفسنجان را در برگرفته و ما از نزدیک شهر و روستا‌ها را دیده وکمک می‌کنیم برای رفع مشکل، حجم خوبی از امکانات وتجهیزات وارد شهر شده است واحد‌های مهندسی و یدک کش که کمک کنند زودتر این مشکل برای مردم شهر رفع شود.

وزیر کشور گفت: روستای کوثر ریز را از نزدیک دیدیم، خوشبختانه با مدیریت خوب بحران در استان راز قبل هلال احمر وبسیج و جهادگران کارا شروع کرده بودند و یکی شرکت‌های منطقه مسئولیت گرفت که برای حل مشکل این روستا کمک کند بنیاد مسکن نیز نماینده اش مستقر شده تا خسارت ارزیابی و کمک کنند.

وحیدی می‌گوید: در مجموع مدیریت خوب عزیزان در استان کرمان سپاه ونیروی انتظامی و ارتش و هلال احمر و بسیج در این بحران مشهود بود وهمه درگیر هستند ودرحال کمک هستند.

او درخصوص خسارت به باغات پسته شهرستان نیز گفت: خسارت‌ها توسط وزارت جهاد کشاورزی ارزیابی شده و دولت نیز برای کاهش خسارت کمک می‌کند.

او گفت: سفر رئیس جمهور این هفته به استان کرمان انجام می‌شود مگر اینکه سیل شرایط جدیدی برای استان ایجاد کند که سفر کنسل شود.

 

 

برچسب ها: وزیر کشور ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار