مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت:واحد‌های احداثی با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیلاب‌های اخیر خسارتی نداشته و حکایت از اهمیت و توجه به مقاوم سازی است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان این مطلب، به سامانه قدرتمند بارشی اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد که در کنار همه برکات و یا خطراتی که در استان داشت آزمونی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث اهمیت مقاوم سازی واحد‌های مسکونی و بهسازی بافت فرسوده شهری بود که تعهد بنیاد استان در این زمینه را با سلامت واحد‌های احداثی در مناطق مختلف، به خوبی نمایان کرد

دکتر بیک مداح گفت: اینکه واحد‌های احداثی با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیلاب‌های اخیر و در باران‌هایی که رکورد چندین ساله را در مناطق مختلف استان شکست، خسارتی نداشته حکایت از اهمیت و توجه به مقاوم سازی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در جهت تحقق آن گام برداشته است.
وی افزود: سرشماری و شناسایی واحد‌های آسیب دیده از سیل اخیر در مناطق مختلف استان آغاز شده است که پس از فروکش کردن کامل بحران، بازسازی و تعمیر این واحد‌ها بدون فوت وقت آغاز خواهد شد. مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن تا کنون بیش ۱۲۰ هزار واحد در استان مقاوم سازی شده که نرخ مقاوم سازی در روستا‌های سیستان و بلوچستان را به ۴۴ درصد رسانده است.
دکتر بیک مداح گفت: تمامی تلاش‌ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آن است تا در سال ۱۴۱۰ همه ۲۷۱ هزار و ۶۶۸ واحد روستایی استان از مقاومت استاندارد و مطلوب برخوردار باشند.

وی در پایان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تسریع در امر مقاوم سازی، با تاسیس ۱۳۷ دفتر مجری و آموزش بالغ بر ۱۰۰۰ استادکار و کارگر در سال گذشته و بهره گیری از ۳۷۰ ناظر دارای پروانه نظارت روستایی، تلاش دارد کیفیت ساخت و ساز در روستا‌ها را به سطح مطلوب و استاندارد نزدیک کند و در این راستا مشارکت بیشتر مردم و همکاری با بنیاد مسکن استان قطعا منجر به نتایج مثبت در عبور از بحران‌ها و بلایای طبیعی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار