بیش‌از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای ۱۸ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی زیر نظر ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان پروانه ساختمانی اخذ شده که تاکنون ۱۶ هزار و ۶۴۵ واحد آن به مرحله فونداسیون رسیده است.

حسین مدرس خیابانی از کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح جهش ملی مسکن در کشور خبر داد.

او گفت: اجرای این طرح در این استان بیشتر از سایر نقاط دارای اهمیت است، چراکه به دلیل ضعیف بودن ساختار صنعت؛ زمینه ساز فعال شدن بخش‌های مختلف تولید و اشتغال بیش از ۱۴ هزار و ۳۶۵ هزار نفر شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز این در جلسه گفت: در مجموع زمین برای ساخت ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن در استان در برنامه چهار ساله تامین شده که این تعداد فراتر از برنامه پیش بینی شده است.

ابوالفضل مهدیار گفت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ نفر از شهروندان استان در طرح جهش ملی مسکن اقدام به نام نویسی کرده‌اند که ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

او گفت: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۳۴ هزار و ۴۷۸ متقاضی در سیستان و بلوچستان تایید نهایی شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:  ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی نیز در استان تاکنون اقدام به واریز وجه در طرح جهش ملی مسکن کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار