مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با تامین هفت هزار تن قیر رایگان از سوی وزارت نفت ۸۴ روستای استان از نعمت آسفالت برخوردار می‌شوند، گفت: طرح آسفالت در روستاها در حال اجراست.

مصطفی بیک‌مداح  گفت : با تامین این میزان قیر رایگان ، برنامه ریزی برای انجام ۸۲۰ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای استان صورت گرفته که به تناسب اولویت و توان فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها جهت مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌ها، در حال اجراست.

وی ادامه داد: : بند ز تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص تامین قیر مصرفی در پروژه های آسفالت روستایی تصریح کرده و تداوم این موضوع می تواند در سه هزار و ۴۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان ارتقا دهنده شاخص های کالبدی و در نتیجه بهبود بخش سطح زندگی روستاییان باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز گفت: در حوزه احداث بزرگراه و راه اصلی این اداره کل در سال ۱۴۰۰ رقمی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان قیر رایگان را جذب کرده است.

عطااله اکبری افزود: با پیگیری های این اداره از محل اعتبارات بند ز تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاصی شرکت باز آفرینی شهری ایران حدود ۲۲ میلیارد تومان قیر رایگان به ۱۲شهر محروم شمال استان تخصیص یافت که حواله های شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، مهرستان، زهک، دوست محمد، محمد آباد، ادیمی، جالق و میرجاوه با هدف بهسازی و آسفالت معابر محلات هدف تحویل شهرداران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار