معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن، فرصتی برای پیشرفت اقتصادی استان است.

عباس زاده در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی مسکن را از نیازهای اساسی بشر خواند و گفت: عمران و آبادانی زمین امری شرعی و تکلیفی الهی است که از ابتدای خلقت به عهده بشر گذاشته شده و ادای این تکلیف الهی برنامه ریزی و دقت و حساسیت زیادی را می طلبد.

او از طرح نهضت ملی مسکن به عنوان فرصت مناسبی برای پیشرفت اقتصادی استان یاد کرد و افزود: انبوه سازی نیازمند تولید و هزینه انبوه است و در صنعت ساخت و ساز نیز ، انبوه سازان ملزم به استفاده از مصالح تولیدی داخل استان اند.

عباس زاده با اشاره به اهمیت صنعت ساخت و ساز، بیان کرد: باید به عنوان مجریان طرح ها، در عرصه عمل به دنبال آسیب شناسی و حل مسئله باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: ما باید با تبدیل شدن به مدیران و مسئولان حل مسئله، مشکلات تولیدکنندگان استانی را با استفاده از ظرفیت های مالی و در چارچوب قوانین و مقررات مرتفع کنیم.

او بر خروجی مثبت برپایی نمایشگاه تأکید کرد و اتاق بازرگانی را به عنوان متولی امر انعکاس مشکلات تولید کنندگان استان به شورای مسکن معرفی کرد.

عباس زاده گفت: با شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و ارائه راهکار برای رفع آنها، می توان در زمینه رونق شرکت های تولیدی استان گام مثبتی برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.