فرماندار چهاربرج گفت: با احتساب ۲ بانک دولتی و شرکت‌های تعاونی تاکنون ۳۵‌ اداره در این شهرستان تازه تاسیس مستقر شده است.

قادر حبیبی اظهار کرد: تعداد اداره‌های اصلی استقرار یافته ۲۴ مورد است که ۶ اداره در پنج ماه امسال مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری برای اتمام استقرار پنج اداره دیگر هستیم، افزود: شاخص استقرار در چهاربرج از تمام شهرهای تازه تاسیس استان و حتی استان‌های همجوار بیشتر است به طوری که هر ماه یک اداره مستقر شده است. 

وی با بیان اینکه در سال‌جاری اداره‌های منابع طبیعی، صمت، دامپزشکی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیز راه‌اندازی شده‌است، گفت: در رابطه‌ با فرماندهی انتظامی برخی امکانات از جمله رنگ‌آمیزی ساختمان انجام شده است که تا یک ماه آینده در چهاربرج مستقر می‌شود.

فرماندار چهاربرج ادامه داد: سه باب ساختمان شامل یک باب مدرسه، یک باب ساختمان مجزا و همچنین یک باب ساختمان سازمانی در اختیار فرماندهی انتظامی قرار داده شده تا به همراه تمامی واحدهای تخصصی پلیس استقرار یابد. 

حبیبی افزود: همچنین اداره‌های محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیز در حال اخذ مجوز از تهران برای استقرار در چهاربرج هستند.

وی یادآور شد: همچنین قبل از ارتقای چهاربرج به شهرستان، اداره‌هایی مثل آب و فاضلاب، برق، گاز، کمیته امداد، ورزش و جوا نان و آموزش و پرورش استقرار یافته بودند و اکنون هم در حال تکمیل چارت آنها هستیم، به طوری چارت سازمانی اداره برق مشخص شده و بزودی فراخوان برای جذب نیرو صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه روسای اداره‌های ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیزمشخص شده در حالی که قبلا رییس نداشتند، گفت: در رابطه‌ با استقرار شبکه بهداشت و درمان، مدیر آن در مرحله استعلام است و در کمتر از یک هفته مشخص می‌شود.

وی افزود: امسال اعتبارات استانی شهرستان چهاربرج نسبت به سال گذشته هفت برابر افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.