رئیس تنظیم و پخش نذورات هیئت‌های مذهبی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مقرر شد حواله ارزاق مورد نیاز هزار و۸۰۰هیئات مذهبی برای ایام محرم، صفر و اربعین بین آن‌ها توزیع شود.

آقای  محمد شیخ‌الاسلام گفت:  طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  با جهاد کشاورزی استان، اصناف و دستگاه‌های نظارتی مقرر شد حواله ارزاق مورد نیاز هیئت ها برای ایام محرم، صفر و اربعین بین آن‌ها توزیع خواهد شد که البته این حواله فقط به هیئاتی ارائه می‌شود که مجوز فعالیت دارند.

او گفت: در حال حاضر ۵۰ تن برنج، ۵۰ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز، ۱۶ تن روغن و ۱۰ تن مرغ تامین شده تا بنا بر میزان تقاضا بین هیئات‌داران توزیع شود.

آقای شیخ الاسلام می گوید:  از آنجا که تقاضای کرج با توجه به تعداد هیئات مذهبی بیشتر بوده با اداره جهاد کشاورزی بنا به نیاز هیئات کرج، درخواست کردیم ۲۰ تن برنج، ۳ تن روغن و ۱۰ تن گوشت بیشتر از سهمیه برای این شهرستان تأمین شود.

او گفت: هزینه پرداختی این حواله‌ها به تناسب نرخ موجود در بازار کمتر است، از این رو استقبال هیئت‌ها از این طرح خوب بوده است.

شیخ‌الاسلام می گوید: برای جلوگیری از سواستفاده و بروز خطا در روند دریافت حواله‌ها تمامی مراحل با نظارت بازرسان انجام می‌شود و بعد از پایان ایام عزاداری عملکرد هیئات‌داران در نحوه استفاده از حواله‌ها براساس میزان مصرف اقلام بررسی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.