مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت:   برای عید غدیر خم ۱۵ عنوان برنامه توسط این اداره طراحی شده که با همراهی کانون‌ها، هیئت، مساجد و نهاد‌های همسو به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ولایی برحق  گفت: اطعام علوی یکی از مهترین این برنامه‌ها است که طی آن ۵۰۰ هزار پرس غذا توسط ایستگاه‌های صلواتی، مواکب و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

او گفت: فضاسازی شهر توسط نهادها و ارگانهای مختلف، پویش هر خانه یک پرچم و تزئین معابر با ریسه و چراغانی خیابان‌ها بخش دیگری از این اقدامات است.

حجت الاسلام ولایی برحق  می گوید: برنامه دیگر مواسات علوی است که با وجود کاهش کرونا اما هنوز توسط گروه‌های جهادی در حال اجرا است و در قالب آن بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او گفت: برنامه بعدی نغمه‌های علوی است که در قالب آن تولیدات رسانه‌ای این اداره‌کل و مجموعه‌ها و کانون‌های همسو درباره عید غدیر خم توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: ایستگاه‌های علوی دیگر برنامه است که در این قالب ۵۰۰ موکب برپا خواهد شد و اقدام به پخش نواهای علوی، پذیرایی فرهنگی و اطعام می‌کند.

او گفت: دیدار با سادات برنامه دیگری است که در این قالب ۱۰۰ تجمع سادات به صورت منطقه‌ای و ۱۰ تجمع بزرگ سادات در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز سه تجمع در کرج برگزار می‌شود که  اولین تجمع در بلوار امامزاده حسن (ع) تا مصلی در صبح عید غدیر، تجمع دوم در خیابان رجایی‌شهر در صبح غدیر و سومین تجمع در شب عید غدیر در امامزاده محمد (ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.