ششمین رویداد پرش با اسب هیات سوارکاری استان قزوین در ۵ رده برگزار شد.

 ششمین رویداد پرش با اسب توسط هیات سوارکاری شهرستان بوئین زهرا به میزبانی باشگاه رایمون برگزار شد.

در رده تشویقی این مسابقات غزل افشار با تکتم از باشگاه رایمون، ماهان بهبودی با کوئین تانوال دونادو از باشگاه ژاله، محمد امین حق شناس با کارلو از باشگاه رایمون، غزل افشار با آنجل از باشگاه رایمون و آیلی فیض آله زاده با کوپر از باشگاه ژاله عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین در رده مبتدی، ماهان بهبودی با کوئین تانوال دونادو از باشگاه ژاله، رهام بختیاری با یوتو از مزرعه پرورش اسب و سوارکاری پدر، بردیا ملکمحمدی با تکتم از باشگاه رایمون و غزل افشار با آیناز از باشگاه رایمون انتخاب شدند.

در رده نونهالان هم زهرا رحیمی با پوریا از باشگاه رایمون، ایلیا علمی با زورو از باشگاه پرورش اسب و سوارکاری پدر و روشنک رحیمی با عارف از باشگاه آریایی مقام برتر را از آن خود کردند.

در رده نوجوان هم روشنک رحیمی با عارف از باشگاه آریایی، زهرا رحیمی با پوریا از باشگاه رایمون و بردیا ملکمحمدی با مای پلی از رایمون موفق به کسب رتبه برتر شدند.

در رده آزاد هم سید حسین میررحیمی با سوگل از باشگاه البرز، بردیا ملکمحمدی با مای پلی از باشگاه رایمون و سیدعطا الله خوانساری زاده با یوتو از باشگاه پرورش اسب و سوارکاری پدر موفق به کسب مقام شدند.

برچسب ها: پرش با اسب ، سوارکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.