رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: تمامی مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان به دلیل احتمال بروز سیل و نیاز فوری شهروندان به خدمات رسانی به حالت آماده باش در آمده‌اند.

رمضان احدی در جلسه مدیریت بحران دانشکده با حضور ریاست دانشکده، گفت: مرخصی تمامی کارکنان اعم از مدیران و کارکنان نیز لغو شده است.

او افزود: با توجه به برگزاری کمیته‌های پدافند غیرعامل در بیمارستان‌های شهرستان، مشکلاتی، چون آب گرفتگی، قطعی برق، سامانه برق رسانی اضطراری و تجهیزات احتمالی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

آقای احدی ادامه داد: در همین جهت مسئولیت افراد مربوطه در زمان بحران مشخص و دبیر اجرایی و هماهنگی نیز مشخص شد.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان پایگاه‌های مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان در حالت آماده باش بوده و نقاط حادثه‌خیز در زمان سیل‌ها شناسایی شده.

این مقام مسئول یادآور شد که با توجه به اهمیت سرعت در امر امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی و در دسترس بودن همه مدیران شماره تلفن مسئولین مربوطه برای ستاد مدیریت بحران فرمانداری ارسال شده و ضروری است تمامی مدیران تلفن‌های همراهشان در دسترس بوده و هرگونه پاسخگو نبودن در تمامی ساعات شبانه روز قابل قبول نیست.

او همچنین متذکر شد که در مدت زمان هشدار از تردد در جاده‌ها خودداری کرده و برنامه ریزی سفر خود را به بعد از پایان هشدار‌های هواشناسی موکول نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.