مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت سیل در استان را تشریح کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از بازگشایی راه‌ها، تخلیه آب از ۱۰۰ منزل و تخلیه آب از معابر، امدادرسانی به ۷۵ خودرو در جاده‌ها، انسداد موقت برخی از محور‌های جاده‌ای، تقویت سیل بند‌ها و بند‌های آبخیزداری و تخلیه ساکنان در معرض خطر در ۶ روستا خبر داد.

منصور شیشه فروش گفت: جریان سیل در روستا‌های دولت آباد، دره بید و کرد علیا در بخش کرون شهرستان تیران و کرون اتفاق افتاد و حرکت سیل به سوی روستا‌های افجان و قلعه ناظر ادامه داشت که به ساکنان این مناطق هشدار‌های لازم داده شد.

وی همچنین از آبگرفتگی پل محور دامنه و بروز خسارت به چادر‌های عشایر شهرستان فریدن خبر داد و گفت: قطع ارتباط تلفن روستا‌های لوشاب، حسن رباط، موته و شهر لایبید بخش میمه و سیل بردگی فیبر نوری از دیگر خسارات سیل امروز بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به استقرار ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان اصفهان برای پیشگیری و کنترل سیل اشاره کرد و افزود: بازگشایی راه‌ها، تخلیه آب از ۱۰۰ منزل و تخلیه آب از معابر، امدادرسانی به ۷۵ خودرو در جاده‌ها، انسداد موقت برخی از محور‌های جاده‌ای، تقویت سیل بند‌ها و بند‌های آبخیزداری، تخلیه ساکنان در معرض خطر در ۶ روستا از اقدامات صورت گرفته در استان است.

وی از اطلاع‌رسانی و هشدار به گروه‌های در معرض خطر در ۱۱ شهرستان تحت تاثیر محور‌های جاد‌های نایین به اردستان و انارک به چوپانان و محور فرعی حسن رباط به لای‌بید که به علت سیل مسدود شده بود خبر داد و گفت: هم اینک با بر طرف شدن خطر و ایمن سازی این محور‌ها بازگشایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار