مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ۵۴۹۴ ایثارگر اردبیلی برای دریافت زمین در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

داور نوری گفت: 5 هزار و 494 نفر از جامعه شاهد و ایثارگر برای واگذاری زمین در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که در این زمینه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان 3 هزار و 175 نفر است که مابقی نیز مربوط به شهرستان‌های دیگر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل می گوید: ثبت اطلاعات این افراد در سیستم سجایا انجام شده که در این زمینه طی مراحل احراز و تایید فرم سبز زمین به ایثارگران تحویل داده می‌شود که در این زمینه در حال حاضر در ارتباط با تحویل و آماده‌سازی زمین چیزی اعلام نشده است که در این زمینه زمین به افرادی تعلق می‌گیرد فاقد دریافت زمین و سهم زمین و وام بانکی هستند در لیست دریافت مسکن قرار می‌گیرند.

به گفته او، پارسال 659 نفر از جامعه شاهد و ایثارگر برای اخذ وام بانکی یارانه‌ای برای تامین مسکن معرفی شده‌اند که در این زمینه مبلغ این وام برای متقاضیان مرکز استان 300 میلیون و 250 میلیون و برای شهرستان‌های 250 میلیون تومان و برای ایثارگران 200 میلیون تومان بود است.

نوری گفت: در بحث تولید نهضت ملی مسکن تاکنون 93 هزار و 932 نفر در استان اردبیل برای مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که 34 هزار و 362 واجد شرایط و 22 هزار و 387نفر تایید نهایی شده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی کشاورز
۲۳:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
سلام وعرض ادب والامن تاحالاهیچ امتیازی ازبنیادشهیدنگرفتم پول رهن خونه هم ندارم تورابقرآن حداقل حداقل مسکن ملی بهم بدیدتابه کسی التماس نکنم