وزیر بهداشت گفت: برای شرکت در پیاده روی اربعین باید واکسیناسیون افراد کامل باشد.

عین اللهی گفت: کسانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین دارند، باید واکسیناسیون خود را کامل کنند یعنی اگر از آخرین تزریق آن‌ها شش ماه گذشته دز یادآور را باید تزریق کنند. 

او تاکید کرد: سه هفته پیش در عراق بودم و جلساتی برای هماهنگی مراسم اربعین داشتیم که یکی از نتایج آن تایید تمام واکسن‌های ایرانی برای سفر به عراق بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
زهر مار دوز یادآور با چه کارهایی به اهداف خودتون میخوایید برسید؟اونایی که ترکیه و آنتالیا میرن چی ؟ دز یادآور میزنن؟قیمت بلیط هواپیما شون چی ؟فقط زورتون به زائرها میرسه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ادم دلش میسوزه عراق برامون تاییدیه بفرسته
لطفا دولت مقتدر با همه کشورها چه دوست چه غسر دوست طبق مقرارت رفتار کنید کسی بر گرده ما سوار نمیشه وبرامون تایین تکلیف نمکنه کشوری که اگه سردار دلها ومجاهدین ما نبودن الان پودر شده بود اینها نشانه ضعف ماست که باید حتما تقویت جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آیا خود مردم عراق واکسن زده اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اگ عراق تایید نکته کی تایید میکنه خخهههه عراق بخاطر منافع خودش بایدم تایید کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
عراق حالا مثلا چه کشور معتبریه که باید واکسنهای ایرانی رو تائید کنه؟چرا اینقدر ایران ذلیل بشه که کشورهای عقب مانده مانند عراق و افغان و یمن و سوریه و لبنان، ایران را تائید کنند؟ مگه ایران کم کشوری است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
قبلا که کرونا نبود هر کی میرفت کربلا و برمی‌گشت یه مریضی با خودش می آورد . حالا دیگه بدتر . هر چقدر ما رعایت کنیم فایده نداره چون یه عده میرن کربلا با لیوان مشترک شربت و آب می‌خورند و به این کار افتخار می کنند و متاسفانه مریض می‌شوند و بر می گردند .
آخرین اخبار