استاندار گیلان بر لزوم تقویت نظارت بر چرخه تولید تا توزیع کالا‌های اساسی در راستای برخورد با سودجویان تأکید کرد.

اسدالله عباسی امروز در بازدید از سیلوی ذخائر گندم گیلان با اشاره به وضعیت مطلوب استان در تأمین کالا‌های اساسی، لزوم تقویت نظارت بر چرخه تولید تا توزیع در راستای برخورد با سودجویان را مورد تأکید قرار داد.

به گفته او، به منظور پایش مستمر میزان ذخیره کالا‌های استراتژیک در استان گیلان از جمله گندم، هر هفته جلسه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در خصوص تأمین گندم و آرد در استان هیچگونه کمبودی وجود ندارد، گفت: این محصول به اندازه کافی در گیلان ذخیره شده و براساس برنامه توزیع می‌شود.

آقای عباسی افزود: سال گذشته شاهد تولید ۵ میلیون تن گندم در کشور بودیم که این رقم امسال به بالاتر از ۷ میلیون تن رسیده و در پی آن واردات گندم نیز کاهش یافته است.

او همچنین به افزایش توزیع ۲۹ هزار کیسه آرد در استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید مدیریت در جریان عرضه جدی‌تر باشد.

به گفته استاندار گیلان، به منظور مقابله با سودجویان قاچاق آرد باید نظارت بر چرخه تولید تا توزیع آرد بیش از بیش تقویت شود.

اهتمام جهادی مدیران برای بازگشت واحدهای راکد گیلان به عرصه تولید

آقای عباسی همچنین امروز با حضور در محل شرکت مجتمع صنایع بسته بندی و چاپ ایحاگستر شمال در منطقه‌ سراوان رشت، ضمن بازدید از امکانات و زیرساخت‌های اشتغالزایی این واحد تولیدی، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع فعالیت آن قرار گرفت و بر ضرورت تلاش مجدانه برای احیای تمامی واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد گیلان تأکید کرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان وجود دارد، تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای احیای این واحد‌ها که ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی دارند، بهره گیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.