بهادری جهرمی نوشت: ‌‌ با مدیریت جهادی و همراهی مردم، به‌رغم چندین‌بار ثبت رکورد جدید در مصرف برق، ماه اول تابستان بدون خاموشی در بخش خانگی طی شد.

سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود نوشت: با مدیریت جهادی و همراهی مردم، به‌رغم چندین‌بار ثبت رکورد جدید در مصرف برق، ماه اول تابستان بدون خاموشی در بخش خانگی طی شد.

علی بهادری جهرمی در ادامه نوشت که سال گذشته در ماه‌های مشابه علی‌رغم مصرف برق کمتر، جداول خاموشی و قطعی مستمر برق خانگی، صنعتی و کشاورزی امان مردم را برده بود.

برخلاف سال گذشته، تابستان ۱۴۰۱ تا این لحظه تقریبا بدون خاموشی در بخش خانگی بوده است.

این در حالی است که سال گذشته، وزارت نیرو با نوبت بندی برق صنایع، برق مشترکان خانگی را پایدار نگاه داشته بود و تازه، مشترکان خانگی هم از خاموشی‌های بدون برنامه برق بی بهره نبودند.

آخرین گزارش وزارت نیرو از عملکرد حوزه برق کشور شواهدی روشن از تغییر و تحولات صنعت برق در بهار امسال را نشان می‌دهد که طبق آن افزایش واردات انرژی و به دنبال آن کاهش صادرات آن، کاهش فشار استخراج رمزارزها، تنظیم توزیع برق بین مصرف کنندگان اداری و صنعتی در کنار افزایش محدود ظرفیت تولید ۴ ضلع مهار خاموشی برق در سال ۱۴۰۱ بوده است.

ماه اول تابستان بدون خاموشی در بخش خانگی طی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لطفا پیگیری کنید
۱۲:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اکثر بدحجاب‌ها افراد بااخلاق هستند،اینطور نیست همه آنها بی اعتقاد باشند.متاسفانه شاهد هستیم ویدیوهایی در فضای مجازی پخش میشود که از برخورد نادرست گشت ارشاد با خانم های بدحجاب است.این خانم های بدحجاب هم شخصیت دارند هم خانواده.این درست نیست مثل یک خلافکار وسط خیابان جلوی انظار مردم با آنها برخورد شود.متاسفانه بعضی‌ها در رسانه‌ها از زنان بدحجاب با عناوین بدی یاد می کنند. در حالی که بیشتر زنان بدحجاب آبرومند و دارای اخلاق و اعتقادات مذهبی هستند. فقط در پوشش مشکل دارند که بیشتر آن به خاطر عدم توجه خود این افراد یا خانواده‌شان می‌باشد و یا بخاطر مانتو و شلوارهای موجود در بازار. وگرنه بیشتر زنان بدحجاب حتی نماز می‌خوانند و دارای اعتقادات و اخلاق و شخصیت خوبی هستند. درست نیست همه بدحجاب‌ها را بی اعتقاد بنامیم و تر و خشک را به یک چشم ببینیم.حجاب مقوله ای فرهنگی است.با زور و برخورد کسی با حجاب نشده.برعکس بدحجاب تر شده.فوری جلوی این برخوردها گرفته شود.گشت ارشاد فقط در حد توصیه اخلاقی جواب می دهد.با بازداشت افراد حجاب درست نمیشود.وضع الان نتیجه همین برخوردهای نادرست گشت ارشاد در دهه های گذشته و عدم کار فرهنگی است.اگر بجای همین گشت ارشاد کار فرهنگی را بیشتر میکردید نتیجه میگرفتید.بودجه گشت ارشاد را بدهید به مساجد تا به زنان بدحجاب محل بن خرید رایگان چادر و مانتو از فروشگاههای ویژه حجاب داده شود.با این کارهای تشویقی میتوانید وضع حجاب را درست کنید.حتی صدای اعتراض زنان با حجاب هم درباره عملکرد گشت ارشاد درآمده.باشگاه خبرنگاران لطفا موضوع را پیگیری کنید.این وضع برخورد باعث بدنامی اسلام و حجاب در بین دختران جوان میشود و وضع حجاب از همینم بدتر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
افرین بر شما اره اخه پارسال پدر مردمو دراوردین
آخرین اخبار