سخنگوی دولت:

دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد/ افزایش قیمت نان، پرداختی مردم را بالا نمی‌برد

بهادری جهرمی گفت: تقریبا هر دو روز یکبار اعلام می‌کنیم که دولت هیچ‌گونه برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری گفت روز گذشته آقای عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دومین مرتبه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کردند و روز گذشته استعفای ایشان مورد پذیرش رئیس جمهور قرار گرفت.

سخنگوی دولت ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الله عبدالملکی گفت که ایشان  البته به عنوان مشاور رئیس جمهور همکاری شان را با دولت ادامه می‌دهند.

علی بهادری جهرمی در ادامه گفت که محمد هادی زاهدی وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب می شود که پیش از این در جایگاه معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی عضویت در ستاد تنظیم بازار با دولت تعامل داشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه "علی‌رغم اینکه دولت وعده داده بود که روند افزایش قیمت ها در کالایی به جز کالاهای اساسی وجود نداشته باشد، اما در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت سایر کالاها نیز بوده ایم؛ برنامه دولت برای کنترل قیمت ها چه خواهد بود و تا امروز چه اقداماتی انجام داده است؟" گفت: دولت تمام تلاش خود را بر حل مشکلات اقشار ضعیف قرار داده است ؛ ممکن است مخالفت ها و اعتراضاتی هم در این زمینه یه وجود بیاید طبعا شیوه های متفاوت ثمره عملی ایجاد نخواهد کرد.

رئیس جمهور تاکید دارند در پرداخت مالیات اساس کار بر خوداظهاری باشد

سخنگوی دولت در بخش دیگری از نشست خبر خود گفت که قانون تکلیفی را برعهده دولت قرار داده که تراکنش های مالی بر اساس میزان فروش فروشگاه ها تعبیر شده و بر مبنای این موضوع مالیات اخد می‌شود.

به گفته علی بهادری جهرمی تا امروز حدود یک میلیون نفر مشمول مالیات بوده اند قریب ۵۵۰ هزار نفر از پرداخت مالیات معاف شده اند.

سخنگوی دولت همچنین گفت که مبنای دولت همکاری با اصناف به ویژه اصناف خورد است‌ و رئیس جمهور تاکید دارند در پرداخت مالیات که اساس کار باید بر مدار اعتماد با بازاریان و خوداظهاری آنها باشد.

۵۷ درصد افزایش حقوق به ۶۰ درصد هم خواهد رسید

علی بهادری جهرمی در ادامه با بیان اینکه میزان افزایش قراردادهای کاری ۵۷ درصد بوده گفت که این ۵۷ درصد در عمل بیشتر هم خواهد شد و بعضا به ۶۰ درصد نیز خواهد رسید.

به گفته سخنگوی دولت در حوزه بازنشستگان در خصوص حداقل بگیران و افرادی که بیشترین فشار تورم به آنها وارد خواهد شد، برای آنها نیز همین افزایش حقوق مصوب شورای عالی کار در نظر گرفته خواهد شد.

علی بهادری جهرمی در خصوص رسیدگی به وضعیت بازنشستگان نیز گفت که برخی بازنشستگان مکاتبه هایی با رئیس جمهور داشتند، مشی رئیس جمهور این است که تمام مطالب که به او ارسال می‌شود را مطالعه کند.

بارها اعلام کردیم، دولت هیچگونه برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره تغییر قیمت بنزین گفت که تقریبا هر دو روز یکبار اعلام می کنیم، دولت هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد و اجرای آزمایشی در کیش و قشم هم قرار نیست فعلا در سایر مناطق اجرایی شود. 

علی بهادری جهرمی همچنین گفت که دولت با سرعت زیاد، توسعه ظرفیت نیروگاه را در دستور کار قرار داد و در غیر این صورت باید شاهد خاموشی ها بودیم. در کنار توسعه توان تولید برق، دولت برنامه‌ای برای مدیریت مصرف برق قرار داد. 

به گفته سخنگوی دولت، دولت سعی کرد برای مدیریت مصرف برق از ادارات شروع کند تا شاهد خاموشی چراغ خانه مردم نباشد و امیدوار است همکاری از سوی مردم نیز تداوم یابد.

در نبود کالابرگ، پرداخت نقدی یارانه ها ادامه دارد

علی بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره پایان زمان پرداخت نقدی یارانه ها و تغییر پرداخت به صورت کالابرگ الکترونیکی گفت تا زمانیکه زیرساخت مناسبی برای کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده پرداخت یارانه های نقدی ادامه دارد. 

سخنگوی دولت در خصوص بازار مسکن نیز گفت که رئیس جمهور دستوراتی برای کنترل بازار اجاره دادند و شهردار محترم تهران هم همکاری شان را در این زمینه تقویت کردند تا شاهد فشار کمتری بر مستاجران باشیم. 

به گفته علی بهادری جهرمی، بنا شد مقرراتی برای جلوگیری از افزایش بی رویه اجاره ها برای نظارت بیشتر بر نحوه عملکرد بنگاه ها اجرایی شود.

نامه ای از سوی رئیس جمهور آمریکا دریافت نشده است

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه نامه ای از سوی رئیس جمهور آمریکا دریافت نشده گفت که البته پیغام هایی برای ایران می فرستند اما مهمتر از ارسال پیغام، اقدام عملی برای بازگشت به تعهدات و رفع تحریم های غیرقانونی علیه ملت ایران است.

به گفته علی بهادری جهرمی، دولت از ابتدا اعلام کرد که به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها است و در عین اینکه دولت میز مذاکره را برهم نزده و صدور قطعنامه آژانس پس از سفر مدیرکل آژانس به رژیم صهیونیستی نشان از عدم استقلال آژانس و دستوری بودن قطعنامه اخیر دارد.

سخنگوی دولت همچنین تاکید کرد که نهادهای بین‌المللی باید مستقل عمل کنند و طبق مقررات بین‌المللی اقدام نمایند؛ ایران شفاف‌ترین فعالیت های هسته‌ای را دارد.

به گفته علی بهادری جهرمی، ایران میز مذاکره را ترک نکرده ولی سخنان حقی دارد که انتظار دارد شنیده شود و سیاست فشار حداکثری تاثیری در مذاکرات نخواهد داشت؛ مذاکرات عزتمندانه را ادامه می دهیم.

 افزایش قیمت نان، پرداختی مردم را بالا نمی‌برد

سخنگوی دولت در پایان گفت که کالابرگ الکترونیکی همان عابر بانک های ما خواهد بود، قرار نیست چیز متمایزی از نظر فیزیکی به ما ارائه شود، صرفا یک قابلیت نرم افزاری در عابر بانک ها خواهد بود و طبعا به همه مردم اختصاص داده خواهد شد.

علی بهادری جهرمی همچنین گفت که همزمان زیر ساخت‌های فنی و فیزیکی در مراکز فروش هم لازم است، الان تقریبا نیمی از استان های کشور دستگاه های تجهیز عابر بانک ها را در نانوایی ها نصب کرده اند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه قرار نیست افزایش قیمت، پرداختی مردم برای نان را بالا ببرد گفت که همزمان زیرساخت های دیگری برای توسعه به سایر کالا ها در حال شکل گرفتن است.

به گفته علی بهادری جهرمی، تا زمانی که زیر ساخت ها نهایی نشود، یارانه ها اعطا خواهد شد و پس از این زیرساخت ها هم مردم مبلغ اضافه ای را پرداخت نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نه ترا خدا داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
هروقت گفتن چیزی گرون نمیشه، بدونید دارن ذهن هارو اماده میکنن و گرون خواهد شد. شایعه میندازن بنزین ۱۸هزار تومن میخواد بشه، بعد میکنن ۱۰ تومن که همه بگن خوبه. خدارحم کرد ۱۸تومن نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دوستان غزیزی که در پاسخ به کامنتهای اکثریت انتقادی جواب یکدست و یک جور میدین کمی تفکر کنین جواب کم میارید تهمت نزنید جواب با تفکر بدین شاید مواحب بیشتر بگیرین
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
تهمت برای چیزی که ثابت نشده کدام دولت بوده که افزایش قیمت حامل های انرژی نداشته باشه که این دومیش باشه؟
France
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
رحمت به مادر آدم دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
بایداخبار رو از مراجع رسمی بگیریم و گرنه حرف زیاد میزنن بعضی ها و قابل اعتماد نیستن، و اون یه دولت دیگه بود که گرون میشد و بعد میگفتن خودم تازه فهمیدن، اینا ما به التفاوت رو تو حساب میریزن و بعد گرون می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اولا وضو بگیراسم روحانی را بیار هزاران رحمت ودرود برروحانی دوما تا وقتی شماها به یک لقمه نانی که جلوی گربه میندازند دم تکون میدهید باید هم افزایش قیمت داشته باشند سوما مابه تفاوت رااگر بحساب ریختن که برای تو گدا گشنه از ساندیس رفتی بربری خریدی زیاده ولی این را دادن تا دهان ملت را ببندند واعتراض خیابونی نکنند اینها ظالمترین حاکمان دنیا وتاریخ ایران هستند تا زمانی امثال شما درکشورداریم اینها بنام دین ولقمه جلوی گربه انداختن امثال توروراضی حکومت کردن هست بفهم نفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
چشم هایش خیلی ترسناکه این سخنگو را عوضش کنید سخنگو نگید سخن چین بهش بیشتر میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اینتر نشنالی ها بدجوری فعالن، ما به دولت ایمان داریم و معتقدیم تمام مشکلات رو تو کشور میتونیم حل کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
فهمیدن خرابکاری و عدم مدیریت و نالایقی به رادیو تلویزیون بیگانه نیاز نداره و کاملا مشهوده از درو دیوار میریزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خدا ازتون نگذره چرا یارانه ما رو قطع کردین. مگه مال بابتونه
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۷:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آقای سخنگو بنده ده درصد حقوقم افزایش پیدا کرده یعنی روی حکمم ۶۷۲هزار تومان افزایش.آخر تیر ماه موعد تمدید اجاره خانه ام هست.دیروز صاحب خانه صدام کرده با هزار تا منت بهم گفته که ۱ میلیون تومان باید در قرارداد جدید افزایش بدیم میگه اگرم سختته میتونی دربیای الان چند نفر بهم گفتند که خونتو بابت اجاره میخواهیم.اینم عرض کنم بنده در پایین ترین نقطه شهر می شینم یعنی جای لوکسی هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
این سخنگو رو از کجا آوردید از شمهاش آدم می ترسه......
Iran (Islamic Republic of)
ضدبشر
۰۶:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
استاد دانشگاهشون ویکام زمان تحصیل در موردش ی چیزهایی بهشون توضیح داده بود ! ی جور ویروس ناکتری که جریان زندگی رو آلوده میکنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
سیویک واکسن
۰۶:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خدا کریم هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
بنده آدرس میدم مسئولین بیان درستش کنند .
کرج رزکان نو
قیمت نان سنگکی از ۱۲۰۰یک باره شده ۷۰۰۰ نانوا میگه آزاد پز هستم . خوب حالا که دولت توان ایجاد نانوایی دولتی ندارن تکلیف مردم چیه .
این چند نرخی کردن کالاها و خدمات داره گند همه مسئولین رو در میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
جرأت دارید بنزین بالا از این روزاست گند دولت دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
باید این مجلس شورای ضد اسلامی را به توپ بست و همه اعضای اين دولت و دولت روحانی وطن فروش را اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۵:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
این فرد گستاخ رو باید روش کار کرد عقده زیادی داره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۵:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اول کل دولت بگه چرا فقط یکماه یارانه برای من ریختیه بحساب و اجازه برداشت ان را هم ندارم. و اما در مورد بنزین راست میگید همه اعضای دولت وهمه معاونین و مشاوران دولت دسته جمعی بیایند قسم قرآن بخورند که قصد گرانی بنزین و گازویل را ندارند اونوقت شاید عرض میکنم شاید اثر این شایعه خود ساخته مدیران دولتی کم شود چون با این شایعه دیگه روح و روان ملت حسابی داغون شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
از دروغ راست تر هم دارید شما؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دروغ گو دشمن خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
هیچ امیدی نمونده
بعد میگن بچه بیارید
بچه بیاریم که عقده ای بشه؟
بچه ای که همه چی واسش آرزو بشه و فقط حسرت بخوره
ما آماده مرگیم. یا مرگ توو جنگ داخلی یا خارجی
نه اینکه از گشنگی بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر دروغگو که شما هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سختگو چقد حرف زدی ی سوال دارم ازت میوه خوشرنگ تابستونی خوردی؟؟؟؟ خدا بزنه تو کمرتون حتی پول نیس دونه ای بخریم دونه مثلا یدونه هلو یا زرآلو یا یدونه گیلاس..... الهی آه مردم بگیرتون ک فقط نگاه میکنیم هزار رحمت بهت عموحسن کجاییی دقیقا کجایی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۵:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
پول داری حجم بخری و وبگردی کنی اونوقت پول خرید یدونه هلو و زردالو نداری اونجای آدم دروغگو!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
جدی دولت چرا برنامه نداره؟ اول یارانه نمیده، بعد از مردم می ترسه میده بعد کالا برگ میده، خدایی خسته نشدید از کیلویی کشور جلو بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دولت دوغ و دروغ بوغ و دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
کمتر دروغ بگید بخدا کسی به شما اعتماد نداره دیگه تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ما مردم از دولت عزیز تقاضا میکنیم برای جبران کسربودجه و خرج سفرهای خارجی و پذیرایی از دولتمردان برادر خارجی گران کردن بودجه را در برنامه بگذارد تا خدای نکرده از بی پولی در مضیقه قرار نگیرد با تشکر مردم فهیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۳:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
هرچی گفتن گرون نشد دقیقا برعکس بود و گرون شد
همشون دروغگو هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بنزین سهمیه به همین نرخ به مردم تعلق بگیرد نه ماشین بنزین آزاد لیتر ۴۵۰۰۰ هزار تومان باشه دیگر قاچاق نمیشه وگازویل هم چنین سهمیه به مردم داده بشه بازار آزاد لیتر ۴۵۰۰۰ هزار تومان بشه حق کسی ضایع نمیشه ارزش انسان بیشتر میشه از آهن کهنه ونوع ماشین های دودزا دیگر قاچاق مواد نفتی انجام نمیشه سر مرز مردم کشته نمیشه زحمت نیروهای امنیتی کمتر و دقیقتر میشه بنفع آحاد مردم و دولت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
پروفسور به عواقبش فکر کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
گرون کنین بابا مردم پوستشون کلفت تر از این حرفاس از ترس جونشون صداشون در نمیاد خیالتون راحت گرون کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
فارغ اتحصیلها از دانشگاه که بیرون می آیند کار گیر نمی آورند.مسنها بازنشسته می شوند و گرفتار یک لقمه نانند.آدم بزرگها از صبح تا شب کار می کنند تا خرج خانواده و تحصیل بچه هایشان را بدهند،فرصتی برای رویاهایشان ندارند.مدام با سر می خورند به چیزی که ما بهش می گوییم واقعیت تلخ .
دنیا هیچ وقت به اندازه حالا دچار تفرقه نبوده،با جنگ های مذهبی،نسل کشی،بی احترامی نسبت به زمین،بحرانهای اقتصادی،افسردگی،فقر…با مردمی که همه فکر می کنند راه حلی فوری حداقل برای یکی از مشکلات دنیا در چنته دارند.
هر چه جلوتر می رویم،اوضاع تاریکتر به نظر می رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
کدوم وقت سیاستمدارهای این مملکت راست گفتن و کی به فکر مردم بودن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
امیدواریم این پیامها به گوش مسئولین برسد . وزیر کشور فرمودند که فقط قیمت چهارقلم کالا اضافه شده و کسی حق نداره کالاهای دیگر را گران کنه , اما آیا توانستید جلوی مابقی اجناس را بگیرید ؟ یعنی شما نمی دانستید که نمیشود ؟ این را یک نوجوان دبیرستانی هم میتوانست پیش بینی نماید . حالا هم تا فاجعه رخ نداده باید کاری کنید . تمام توان دستگاههای نظارتی را برای کنترل بازار بکار بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته
۲۱:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
فقط دروغ... خجالتم خوب چیزیه فقط هوا مونده گرون شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
حرف زیادی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
من اشتباهی منفی دادم یعنی خرزیادی زدم یا نزدم!
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته
۲۱:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
فقط دروغ... خجالتم خوب چیزیه فقط هوا مونده گرون شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام ملت مظلوم کشور که از مردم به قول معروف فلسطین مظلوم مظلوم تر هستیم.اینجانب به عنوان یک هموطن که در اداره ایی مشغولم اعلام میدارم تمام این صحبت ها کذب و دروغ هست.یک بودجه کلان دولت کم آورده.چون در خود دولت خیلی دزدی شد و اختلاس و باندبازی.دولت ناچار هست این کسر بودجه را از جیب ملت مظلوم جبران کنه.عزیزان خیلی متاسفم که اقتصاد شکست خورده و یک دولت ورشکسته داره اداره میکنه کشور زخم خورده ام را.این را دولت نمیگوید چون باعث حرج و مرج میشود.ولی اقتصاد به معنی واقعی فلج شده و درمان آن خیلی وقت می برد.من رو حلال کنین که این مطالب رو دیر اعلام کردم.بنزین هم یک سیاست هست و گران میشود.یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
مردم چرا خودتون را اذیت میکنید.تا حالا نفهمیدید دولت برای هیچکاری برنامه ندارد.اصلا دولت نمیدونه برنامه چی هست .این تحمل مردم است که تا حالا این کشور را سرپا نگه داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دیگه اعتماد به حرف هیچ کس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
نظرات شما برای حل مشکلات کشور درسته، فقط شما ناهار خوردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خودت خوردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دولت چقدر بدهی داره؟
به جای پیدا کردن دزد ها می خواهید بدهی خود رو از مردم بگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دروغ نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا اینقدر دروغ
بگو اول تیر کارت جایگاه برداشته، ما بقی هم لیتری 20 تومان، هر شخص هم 200 لیتر داره تو بورس بره بفروشه یا مستقیم پولش به حسابش بیاد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دروغ نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دولت شما ملت را به خاک سیاه نشونده. صبح ۴ میلیون پول ریخته شده به حسابم الان هنوز ۸ شب ۱/۵ میلیون تهش مونده. نصف بازار را خرید نکردم‌ ها فقط ده قلم ضروریات خونه بوده که ۲۰ روز پیش لیستش را داده بودن دستم و امروز به سرانجام رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چجوری پول نت داری؟ چرا زمان روحانی ساکت بودید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا حقوق دولتی‌ها ده درصد اضافه شد.
کسی که ده میلیون بوده و کسی که هفت میلیون بوده، هر دو ده درصد یعنی چه؟ این چه عدالتی است.
همه چی چنین برابر شده است. شما کجا زندگی می‌کنید.
چرا قیمت روغن ورامین ۲۱ هزار تومنی شده ۱۲۰ هزار تومن.
چرا بابا دیگه یه موز نمی‌تونی برای بچه بخری. زردالو، گیلاس، و... همه بالای ۳۰ تومن است. من کم گفتم. اگر ایران زندگی می‌کنید قیمت را می‌دانید.
چه خبره.
فقز هر روز تنظیم بازار آقا حقوق ما را هم تنظیم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
یارو مخزن زده تو باغش برا 10 سال بنزین ذخیره کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ادرسش به پلیس یگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
شب بخوابیم صبح بلند بشیم ببینیم بنزین گرون نشده صلوات بفرست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
لطفا پیگیری کنید چرا سهمیه سوخت تاکسی های اسنپ واریز نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۹:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
حکومت ها با هم رفیق هستند در جهت کنترل بشر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آقای سخنگو دولت هنوز نمیدانید یک عده از این خبرنگاران مزدور میباشند یا به آنها جواب ندهید و یا آنها را از جلسه بیرون کنید اینکه هر روز سوال خود را تکرار و از قیمت بنزین سوال میکنند چیزی جز القاء تسری رفتار دولت قبل به دولت صادق فعلی و بی اعتماد کردن ملت به این دولت نمیباشد، با این خبرنگاران باید برخورد امنیتی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
لعنت به آدم دروغگو ...بنزین در تابستان مثل زمان روحانی گران خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
مثل بقیه اقلامی که برنامه ای برای افزایش قیمتش نداشتن ولی بعدا یهویی و بدون برنامه قیمت هاشون افزایش یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چون شماها باعثید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این خبر یعنی منتظر افزایش قیمت بنزین باشید زنگنه چندسال پیش گفت تا جایی که مردم تحمل داشته باشن گرونی ادامه دارد ملتم که تحمل شون زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ظاهرا" هنوز یک عده در حال و هوای دولت قبل سیر میکنند، اینکه زنگنه در دولت قبل چه کار کرد چه ربطی به این دولت دارد
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آقای زنگه که داره. مردم هم مهم نیستن.
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ترجمه خبر : بنزین هم گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
من نمیگم شما مردم قضاوت کنین که یه سرپرست خانوار چهار نفری با کارگری حقوق حداکثر ماهیانه چهار تومن اجاره نشین تو این وعض حال و البطه اینده هم خبرای بدی داره مثل اینکه چطوری باید گذران زنکی کرد فقط من نیستم تو این وعض مثل من الان هزاران یا بگیم میلیونها ادم هست تو ایران چطوری میتونن گذران زنگی بکنن چطور زنده بمونن قبلا میگفتیم جلو زن بچه شرمنده نشیم اون جمله رو دیگه دیگه ولش کن چون هر روز میشیم الان بگین چطور زنده بمونیم از گرسنگی بی سر پناهی چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اتفاقاً با این حرف و حدیثها دولت برای افزایش قیمت بنزین بهتر است بگوییم برنامه ندارد چون اگر برنامه ای داشت طرحها بهتر انجام می‌شد بلکه بهتر بگوییم میخواهد افزایش بدهد اما با این افتضاحی که در افزایش قیمت 4قلم کالا به بار آورد و تمامی قیمتهای کالا و خدمات را در سطح کشور بالا برد فعلاً رویش نمیشود .آقای اقتصاد دانان من بیسواد میگویم شما وقتی بنا دارید با حذف کمک هزینه های مالی قیمتها رو بالا ببرید به صورت همه جانبه و تاثیرگذاری آن بر روی تمامی خدمات و کالاها مساله را مورد ارزیابی قرار بدهید اول بیایید حقوقها را در سطح کارکنان و بازنشستگان که قشر عظیمی هستند افزایش دهید اما 5ال 10 درصد بالاتر از تورم و افزایش قیمتها که قدرت خرید مردم حفظ شود به این میگویند اقتصاد زنده و فعال نه اینکه دائم قیمتها رو بالا ببرید اما حقوقها همیشه یکصد پله عقب تر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آقای جهرمی اگر دوست داری ادامه دهنده راه وزیر کار باشی، هی تکرار کن 57 درصد اضافه شد... ظاهراً هنوز نفهمیدی چه خبر است و لجاجت غیر منطقی و توجیهات غلط و غیر قانونی دولت باعث چه وضعی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
یارانه چون از بیت الماله باید به فقیر و غنی داده بشه اگر داده نشه حرام است می توانید از مراجع سؤال کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اکبر مرادی سال 98 2000000 میلیون ازم گرفتی حلالت کردم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
مبارکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دیگه دو ملیون شده مثل پولهای بولوکه شده ایران که دیگه دو قرون نمی ارزن!!!!!؛!؛
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چه عدالتی ! افزایش قیمت نان ، پرداختی مردم را بالا نمی برد ؟!
پس اون دسته از مردم رو که بهشون یارانه نمیدین رو جزء مردم حساب نمی کنید؟! علاوه بر اینکه حقشون از بیت المال رو نمیدید، از مردم هم حسابشان نمی کنید؟! چه دولتی !
Germany
سيد
۰۶:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز منظور اینه که مثلا الان هرنان ۱۰۰۰تومان باشه بعدا که زیرساختهای لازم فراهم شد وطرح اجرایی شد اونموقع هرنان میشه مثلا ۳۰۰۰تومان که ما کماکان همون ۱۰۰۰تومان میدیم و۲۰۰۰تومان باقی اونو میدن نانوا به جای ارد یارانه ای دونرخی فساد زا ارد تک نرخی ازاد میدن نانوا و اونهم مابه التفاوت ارد ازاد ودولتی رو نقدا دریافت میکنه وپرداختی ما مردم هم هیچ فرقی نمیکنه،ضمنا از این طرح فقط دهک دهم مستثنا هستند که میلیارد براشون پول خورده! بقیه مردم از ان طرح بهره مند خواهندشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
الان قیافه کسایکه میگفتن سید محرومان برس فریاد محرومان دیدن داره..‌روحانی روحت شد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
جالب اینجاست که اینا میگن روحانی همه چی رو خراب کرد . روحانی میگفت احمدی نژآد گند زد داریم گنداشو پاک میکنیم و ...........این طور باشه همه چی تقصیر حضرت ادم بود که میوه رو خورد از بهشت رانده شد و بعد مشکلات آغاز شد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
به نظر بنده باید نیم اقتصادی نا کار آمد دولت خصوصا رییس سازمان برنامه و بودجه استعفا دهد چراکه با وجود تورم کمرشکن افزایش حقوق را ده درصد اعلام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سهمیه دوماه وانت ها چطور شد؟خوردید رفت
الهی که آه مردم دامنتون بگیره
هر روز یه داستان جدید درست میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
لقب سلطان دروغ دنیای امروز به هیت دولت و وزرا و نمایندگان مجلس باید داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دروغ کلید همه گناهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دروغ لابلای گناهان اینها گم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آمار این را بدهید که هر شخص فوت شده چند دوز واکسن زده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آقای عبدالملکی شما که عرضه ی تغییر نداشتی از همون اول وارد نمیشدی بی عرضه. چرا با اعصاب مردم بازی میکنی تا احساس ناامنی و ناامیدی در مردم بالا بره.تو در آینده نباید دیگر به هیچ کرسی تکیه بزنی چون زمان سختی ها فرار کردی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اگر عزیزان صبح بیدار شوید و ببینید قیمتهای سوخت تغییر کرده مطمعن باشید رییس جمهور و کابینه کاملا بی خبر هستند . و مشکل از جایی دیگر هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چقدر ایشان شبیه به یوزارسیف هستند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آقا به نظر من هرکس بلد نیست دروغ بگه نباید مدیر بشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
برنامه دولت تغییر در سهمیه بنزین با ادعای هدفمندی سهمیه بنزین خواهد بود که نتیجه عملی آن کاهش سهمیه سوخت و در نتیجه گران شدن بنزین، گران شدن کرایه حمل و نقل و گران شدن سایر کالاها خواهد بود
فقط مدل این گرانی فرق میکنه اما نتیجش یکیه
خدا به داد این ملت برسه فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
تو این مملکت چه خبره ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
برات متاسفم که هنوز نمیدانی چه خبره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
برنامه دولت نابودی ملت و مملکت میباشد وبس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
البته اصلاح طلبیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اصلاح طلب ایی حرفا چیه ؟؟؟ مگ نمیبینی حقیقته مملکت فقط واسه مسئوولین گل وبلبل ن واسه مردم عادی اگ افتصاد ایران صفر نشده چرا بار مسئوولیت افتاده رو دوش مردم همچیزو صدبرابر کردن همش از جیب مردم رییسی نابود شی چقد سیب وپیاز آبپز کنیم بخوریم گشنه ایم گشنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
مردم زیر فشار دارن له میشن. اونوقت یه عده نوز دارن دعوای جناحی میکنن.هنوز نفهمیدن که اینا همه سر و ته یه کرباسن.
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
از بس دروغ و حقه زدید کسی دیگه قبول نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
مشکل خودته، وگرنه ما حرفهای این دولت و باور میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
از فرانسه نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
شما حرفها و وعده‌های دولت را قبول کن ماهم عملکرد دولت را میبینم و قبول می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
تو بچسب باور کن .... بایدم باور کنی هز چیو دوس داشتن هزار برابر کردن دولت ارزونی خودت ما ک خیری لزش ندیدیم لعنت ب همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
تو ک حرفای دولت باور داری بپرس ازشون قرار بود ۴ قلم کالا گرون کنی چرا ۴۰ قلم گرون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دولت جدید چ عملکرد خوبی داشته ک ماها نمیبینیم؟؟؟؟؟ بجز گرونی روغن ۴۰۰ برنج ۷۰۰ ماکارونی ۲۴ تومنی لبتیات دیگه نگو مرغ و....‌بازم بگم یا هنو خریدی نگردی ک عاشق عملکردش شدی ؟؟؟؟ ما بجز وعده های دروغ واسه ملت چیزی ندیدیم از دولت جدیدت بپرس چرا تورم رو صفر نکرد ؟؟؟ بپرس گفتین افزایش قیمت ربطی ب تحریم نداره خودت چرا ۱۰۰۰ درصد کرد همچیزو ...بپرس چرا یسال نشده ب اندازه ۱۰۰ سال گرونی ببار اوردی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
احسنت به ناشناس ۱۷:۳۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۱۴:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دولت هیچ برنامه ای برا گرون کردن بنزین نداره.ولی ممکنه جاهای دیگه برنامه داشته باشن،کسی چه می دونه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اینا بگن روزه مطمئن باشید که شبِ خخخ
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد حسین حسینی
۱۴:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
شک نکنید بنزین هم گرون میشه یعنی دولت دیگه چاره ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
شما حرف زیاد میزنی اقای جوان که شانس درخو نه تورا زده ۱۰۹بار گفتی فقط مرغ تخم مرغ روغن گرون میشه هیچ کالای گرون نمیشه برو ببین جون باز چه خبره حرف شما قابل اعتماد نیست هرچی بگین برعکس میشه ازقیمت جنسها معلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آخرش میترسم خودتون صبح جمعه با خبر بشید که بنزین گران شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دولت قبل ناراضی بودن اما الان هزار درصد ناراضین ایکاش قیمتا زمان روحانی بود ایکاش رای دادن ب ایی ک چیکار کنه بیاد بدترش کنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ای خالی بند مراحل گران شدن در ایران -1اعلام خبر توسط افراد ناشناس 2 -انکار دولت 3 -گران شدن با توجیحات واهی (جراحی /صرفه جویی /جلوگیری از قاچاقو...)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خبردار شدن در روز جمعه رو یادت رفت بنویسی من تکمیل میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه یک عده هنوز در حال و هوای دولت قبل سیر میکنند
گنه کرد در بلخ آهنگری. به شوشتر زدند گردن مسگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
یعنی دولت باید خیلی جرات داشته باشه که با این ماجرای دارایی و این مترو پل و قطار و هواپیما و اعتصاب بازاریا بیاد بنزینم گرون کنه دیگه باید برن واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اتفاقا ما منتظر دلار 50 هزار تومنی هستیم . تازه اون موقع مردم بیدار میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خوب بنزین هم گرون میشه چون هر وقت یکی گفته دولت برنامه ای ندارد دقیقا دولت برنامه ای دارد بجنگ تا بجنگیم این بار مرد میخاد بنزین رو گرون کنه
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دیگه چی مونده گرون نکرده باشه مرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
مگر شما نمی گید در اسلام گفته دروغ گو دشمن خداست.پس چرا همش دروغ می گید و با مردم صادق نیستید.حتما تو هم چند روز دیگه میایی میگی بخدا نمیدونستم منم همین الان فهمیدم بنزین گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
همین الان فهمیدم نه من هم صبح جمعه شنیدم که بنزین گران شده صحیح میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ببین تو را خدا آدم ناپخته و نابلد رو. هی میگه 57 درصد. مشکل که میدونید کجاست چرا خودتون رو در دولت به کوچه چپ میزنید؟ 38 درصد متوسط بگیرها باید حقوق مصوبه شورای عالی کار براشون اجرا بشه. شما هم اگر نگرون حداقل بگیر ها هستید از بودجه مملکت به هشون هر چی دوست دارید بدید. این ربطی به سایر سطوح نداره. سایر سطوح بالا برید پایین بیاید حرف غیر منطقی و خلاف قانون شما رو قبول ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این چند روزه اخبار همش قیمت بنزین کشورهای دیگه رو نشون میده مسولان ما هم هر روز میگن بنزین گران نمیشه ،تجربه نشان داده که بعد از این حرفها قراره اتفاقی بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اره دقبقا کم کم ونم نم از قبلش یچیزایی میگن اوقت باید بنزین بریزن رو همین آقا اتیشش بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
روحانیم گفت خبری نداشتم
دولت برنامه ای ندارند ولی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این توطئه ای از سوی بعضی خبرنگاران است که دائم از گران شدن بنزین بپرسند تا این دولت نجیب تکرار کند بنزین را گران نمیکند اما از آنجا که این مطلب در دولت قبل مسبوق به سابقه بوده قصد آن خبرنگاران آنست تا در ذهن مردم القا کنند این دولت نیز همانند دولت قبل ، دولتی دروغگو است
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۳:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بسم تعالی،ما یه روشن فکرهایی داشتیم که از فرانسه و انگلیس آمده بودند،این بنده خدا از ژاپن اومده مثل اونا زود استعفا داد رفته ژاپن استعفا کردن را یاد گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۳:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اگر استعفا نمیداد استیضاح میشد که خیلی هم زشت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا سر مردم شیره می‌مالید مث بقیه اجناس ک‌گفتید گرون نمیشن فقط سه قلم مردم رو بازیچه خودتون قرار ندید از خدا بترسید اگه بهش ایمان دارید بی ایمان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بابا چ استعفایی پیشنهاد از رییسی داشت مشاورش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
وقتی شما تکذیب میکنید، یا می‌گویید برنامه ای نداریم، دقیقا عکس حرفاتون عمل میکنیدو صد درصد تغییر میدید.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
از روز اول هم گفتیم این وزیر با امارها و اطلاعات بسیار کاذب خود در جوامع مختلف توانست جایگاه درست کند و حتما زمین خواهد خورد کسی گوش نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خدا این ظلم را قبول نمیکنه من که مستجر هستم کارگری هم میکنم دو تا بچه دارم ماهیانه میانگین بزنی ماهی پنج تومن درامده منه بعضی وقتا به سه تومن به زور میرسه چرا باید تاوان بیکفایتی شما بدم مگه گناه من چیه که به زور زنده باشم نه شب داریم ن روز چرا باید بدبخت شما باشین همین چند ساعت پیش یه چهار کیلو روغن نیمه جامد اویلا سیصدو چهل تومان اونم به زور پیدا کردم همه جا دپو کردن میگن گرون میشه همش چند روزه که چهار برابر شده میخاین ده برابرش کنین اخه این چه زندگیه که هر روز خدا باید استرس گرونی همه چیز باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر باعث ایجاد این شرایط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
یه سس مایونز متوسط شده ۷۶ تومن ،خدا لعنتتون کنه فقط همین به حق ۵ تن نابود بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
با اعلام این خبر معلوم شد در عرض چند روز آینده بنزین گران می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
پس مطمئن باشیم بنزین گرون میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خوشحال ترین فرد ایران الان روحانی است تو دلش چه لبخندی میزنه با این ملت میگه دیدید حالا تا ببینید مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
هزار رحمت ب روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ضرب المثل کردی گمه نکم فلانی
همهش دورغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
با تغییر وزیر هیچی درست نمیشه.
خانه از پای بست ویران است.
هنوز نفهمیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۱۲:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
علی جان تو به دولت نزدیکتری ، بهش بگو حقوق آبدارچی را 57 درصد بالا بردی و کار مند را 10 درصد تا بی سواد با فوق لیسانس برابر شود آیا فکر می کنی کار مند با افزایش 10 درصدی می تواند تورم 120 درصدی شما تحمل کند یک دانه کره 250 گرمی 62 هزار تومان است ما از دست شما کجا فرار کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
معرفت هر چی بیسواده از تو‌که کارمند هستی بیشتره معلومه کجا بزرگ شدی مملکت پر شده از امثال تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
حسین اقا

آقای سلیمانی کاملا حق را بیان کرده بله کارمند رسمی با مدرک فوق ليسانس و بیست و چندسال سابقه رسمی
در بدو استخدام مانند افراد جدید الورود کنونی که کمترین مدرک تحصیلی را دارند مورد لطف دولت شش کلاس رییسی قرار نگرفتند که همان بدو ورود حقوق نجومی دریافت کنند!!!!!
بلکه با حداقل حقوق استخدام شدند!!!!!
و سالیانه قطره چکانی حقوقشون افزایس پیدا کرد!!!!
حالا که در شرف بازنشستگی هستند با حداقل حقوق بازنشته می شند!!!!!
یعنی ظلم وحشتناک که در حقشان شده را به زبان نیاورند و اعتراضی نسبت با آن نداشته باشند چرا که افرادی مثل شما بر می خوره!!!!


بله می دانیم رییسی خودش بیسواد و کلاس شش تشریف دارند و بدون آزمون استخدامی جذب شده اند و با شما همدردی می کنند و ما را نابود!!!!!!

اگه رییسی شش کلاس واقعا همدردیش با شما هم نوعی ریاکاری نیست حقوق خودش را مانند ما کارمندان رسمی در شرف بازنشستگی با مدرک فوق لیسانس 7500 کنه تا ما هم از تصمیم ایشان استقبال کنیم.

بله ظلم این دولت بیسواد که محل اخذ مدرک تمامی وزراش دانشگاه های نامعتبر بوده به ما کارمندانی که مدارک تحصیلات تکمیلی داریم و در شرف بازنشستگی هستیم کم نبوده و نیست!!!!!
ما به اعتراضمان ادامه خواهیم داد چه شما خوشتان بیاد چه نه.
چون دولت بیسواد رییسی عدالت را نابود کرد!!!!!

مگه میشه کسانی که با پارتی بازی و رانت جذب شده با کسانی که با آزمون استخدامی جذب شده برابر باشند؟؟؟؟!!!
مگه میشه فوق لیسانس مهندسی و مدیریت با کلاس سوم راهنمایی برابر باشند؟؟؟؟!!!
مگه میشه کارمند شرکتی با کارمند رسمی برابر باشد؟؟؟!!!
مگه میشه کارمند صفر کیلومتر با کارمند مجرب کارکشته برابر باشد؟؟؟!!!
کجایی دنیا اینطور موارد عحیب و غریبی دیده می شود؟؟؟؟!؟!؟

کجای موارد فوق با عدالت همخوانی دارد جواب دکتر رئیسی؟؟؟!!؟

جناب دکتر رییسی عدالت واقعی همسان‌سازی حقوق کارمندان تمامی دستگاه های دولتی است
و کاهش اختلاف کف و سقف حقوق به حداکثر سه برابر نه بیشتر
ولی در دولت شما این اختلاف 15 برابر است که در هیچ کجای دنیا این اختلاف پذیرفتنی نیست!!!!!!
جناب دکتر رئیسی در دولت شما 70 درصد کارمندان حداقل بگیر زیر خط فقر هستند و حتی حقوق کارمندان سنوات بالای در شرف بازنشستگی با تحصیلات تکمیلی نصف خط فقر را پر نمی کند که در هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد!!!!

لطفا جهت تنویر حسین آقای معترض و دکتر رئیسی حامی محرومان و مستضعفان منتشر فرمایبد.

شاید تصمیم بگیر حقوق نجومی را کم و عدالت را برقرار و اختلاف کف و سقف پرداختی را عادلانه و منطقی کند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
۱۵:۵۵من چکار به ریسی دارم اون به من نمیخوره
اصلا منظورم رو نگرفتی من خودم گارکر هستم چیه نامه نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
کره رو گران خریدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
کارگران در آن چند سال تورم نجومی از سال ۹۷ حقوقشان ترمیم نشده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
با ۲۰:۲۰موافقم،هیچ افزایشی نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
اولا اگه گرونی هست مگه فقط برا کارمندا ووفوق لیسانساست ثانیا چرا هی ده درصد و 57 درصد می کنید حساب کنید وقتی حقوق کارگر بدبخت 57 درصد بشه ایا نتیجش به حقوق کارمند با ده درصد افزایش میرسه ثالثا کی گفته کارگرها بی سوادن الان برخی کارگرها با لیسانس دارن کارگری می کنندرابعا اگه کار سخت مستحق دریافت حقوق خوب نباشه پس چه کاری درامد خوب حقشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا اینقدر دروغ نیروهای مرکز بهداشت کرمان شرکتی هستند الان اومد یک سری گزینه های حقوقی را حذف کردن بعد آمدند ۵۷درصد خودشان را اجرا کنند حالا سر حساب آمدند شده ۵ الی ۱۰ درصد افزایش حقوق حقوق هم یکماه انداختند عقب دولت رئیسی هم تو زرد از کاردرآمد
خدا از سر تقصیراتشان نگذرد اینهم ازدولت مردمی دیگه درست نمیشه زندگی را باید با منطق خودمان ببریم جلو اینجا اصرافه اونجا گناه اونجا خوبیت نداره ننننننننننننه فقط هر خانواده ای خودش باید ببیند چی درست است چی غلط به حرف این و آنهم گوش نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
واقعا نمی دانم چرا این افراد متوجه نیستند که قیمت بنزین مخفیانه و غیرمستقیم گران شده !! یعنی به ظاهر قیمت بنزین تغییری نکرده ولی در عوض قیمت 400 قلم کالای دیگر به علاوه نرخ همه خدمات دولتی و انواع مالیاتهای مستقیم و غیرمستقیم و آب و برق و گاز و ... همه و همه چندین برابربیشتر از افزایش قیمت بنزین اضافه شده است ولی در ظاهر به قول این عمو هر دو روز یکبار اعلام می کنند که قیمت بنزین افزایش نیافته است. البته این اعلام هر دو روز یکبار هم دو هدف عمده دارد یکی اینکه مرتب در مقابل موج روزافزون گرانی های کمر شکن به گردن مردم منت بگذارند که ببینید ما هنوز بنزین را گران نکرده ایم و دوم اینکه با تکرار این حرف ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
آقای عبدالملکی کار خوبی نکردید استفا دادید تازه داشتیم امیدوار میشدیم کسی هست که در مقابل مفسدان سر خم نمیکند با اینکارتان امیدهایمان را کمرنگ کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خود خود مفسده و با زندگی بازنشسته ها بازی کرد و تو کاری که بهش مربوط نبود دخالت کرد و از خودش قانون ساخت.لعنت ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ببین بچه خوشتیپ روسیه هم قصد حمله به اوکراین را نداشت و مدام تو رسانه بوق کرنا کرده بود که قصد حمله ندارم ولی یه شبه تپید تو اکراین را اشغال کرد الانم شما هی میگید ما قصد گران کردن بنزین را نداریم الان دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس جوجه فوکولی......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
کار خوب دولت که امسال حقوق ها را زیاد افزایش نداد در کنار جراحی اقتصادی کار بسیار پسندیده ای بود ولی با اعتصاب و تجمعات دولت کم کم دار عقب نشینی می کند که این خود جراحی اقتصادی را با شکست روبرو می کند ، بهتر بود دولت خیلی ساده و روان می آمد با مردم صحبت می کرد که بله الان ممکن است یکی دوسال سخت را پشت سر بگذاریم ولی نتیجه آن شکوفایی و رونق زندگی مردم بعد از آن خواهد بود پس خواهشمند است این مدت را با صبر و بردباری تحمل کنید ، ولی متاسفانه دولت خوب شروع کرد ولی احساس می کنم داره کم کم عقب نشینی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دست بردارید از این همه شعار
۴۵ سال زمان کمی نیست تقریبا یک عمر است حالا چند سال دیگر هم فرصت بدیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
براشما که لوازم یدکی باشید و تریلیادر شدید بله ما که بازنشسته ایم همون روز اول حقوق را میدیم طلبکارا و تا آخر برج با فلاکت و قرض دوباره زندگی میکنیم
جالبه دولت هم میگه ازدواج کنید و بچه بیارید تا اندکی از حق اولادتون را بدیم
حاضریم با هر آشغال مقصری بجنگیم و از این مسخره بازی راحت شیم حتی جنگ هسته ای با امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چی زدی تو رگ؟؟؟؟ تو راضی هستی روغن ۱۳ تومنی شده ۷۰ ولی حقوقا زیاد نشه ولا خوشبحالت لابد حقوق میلیاردی داری میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این روضه را قبلا احمدی‌نژاد خوانده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
انشاالله فردا صبح راهي بهشت شوي ما رو اينجا تنها بزاري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز قرصاتو خوردی یا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
حامی متعصب دولت سیزدهم که گرفتاری و خرد شدن کمر مردم زیر بار گرانی ها و کمبودهای جامعه و مردمی که در میانشون زندگی میکنه را درک نمی کنه و فقط جمایت کورکورانه از دولت را وظیفه خودش میدونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
۱۲:۳۶
۴۵ سال زمان ندادی چون شما از انهایی که ۳۳ سال حاکم بودند
الان دوسال زمان بده
چرا زمان احمدی نژاد که وضع خوب بود
اعتراض نداشتی خب عزیز جان الان باید کمک کنیم تا وضع را درست کنیم
من موافق با بعضی ها نیستم که موافق اند
اما می دانم که اگر کسی در کشور تظاهرات کند و موفق شود کشور پاره پاره خواهد شد و بدبخت می شویم
۱۲
آخرین اخبار