همایش پیاده روی در ملایر برگزار می شود

فرماندار ویژه ملایر گفت: فردا جمعه سی و یکم تیر همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هشت هزار نفری فردا در ملایر برگزار می شود.

«سلمان اسماعیلی»گفت: این همایش در راستای  بزرگداشت کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان و یک‌هزار و ۱۰۰ شهید سرافراز این شهرستان، برگزار خواهد شد.

او افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده در سطح این شهرستان و مراکز بخش‌ها انجام و تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این همایش به کار گرفته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه ما ایجاد نشاط اجتماعی‌، وحدت، وفاق و همدلی است که تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های از این دست، شاهد رشد روزافزون این روحیه مثبت و نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

اسماعیلی ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در این گردهمایی بزرگ، ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، زنان، مردان، جوانان و خانواده‌ها در این همایش، بار دیگر یک روز بزرگ را در تاریخ ملایر ثبت کنیم.

از ابتدای بلوار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی(جاده سلامت) مقابل مسکن مهر فرهنگیان به سمت مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر مسیر برگزاری این همایش پیاده روی در ملایر است.

او افزود: در مسیر پیاده‌روی، موکب‌های حسینی آماده پذیرایی از مردم هستند.

معاون استاندار همدان ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق شماره ۵۰۰۰۱۶۲۵۹۷ که از چند روز گذشته فعال شده، نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را برای ثبت‌نام در این همایش بزرگ ارسال کنند و در روز برگزاری همایش همراه داشتن کارت ملی برای شهروندان الزامی است.

اسماعیلی با بیان اینکه از طریق پیامک نیز برگزاری این همایش به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است، بیان کرد: جوایز ۵۰، ۳۰، ۲۰، ۱۰ میلیون تومانی و ده‌ها میلیون جایزه نقدیر دیگر برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است.

او گفت: زمان برگزاری همایش ساعت هفت صبح روز جمعه ۳۱ تیر است و  تمامی موارد ترافیکی، امنیتی و انتظامی همزمان با برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اندیشیده شده است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار